مرکز مانیتورینگ و کنترل ترافیک زرند افتتاح شد/ زرندی پیچ ها کنترل می شوند!! (+تصاویر)

مرکز مانیتورینگ و کنترل ترافیک شهر زرند صبح امروز با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال با حضور مسئولین اجرایی، انتظامی و امنیتی شهرستان زرند افتتاح شد.

صبح امروز با حضور مسئولین اجرایی، انتظامی و امنیتی شهرستان زرند مرکز مانیتورینگ و کنترل ترافیک شهر زرند افتتاح شد.

 

به گزارش صدای زرند، مهندس “احمد محمدی” شهردار زرند در این مراسم ضمن خیرمقدم به مسئولین و تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله حسین (ع) گفت: خوشحالیم که امروز با همت کارکنان شهرداری زرند تمامی مراحل اجرای فونداسیون و نصب سه دوربین کنترل ترافیک با کیفیت تصویری بالا در شهرستان زرند نصب شده است که با حضور این دوربین ها حدود ۷۰ درصد از نقاط مهم ترافیکی شهر زرند تحت کنترل این دوربین ها قرار خواهد گرفت.

 

محمدی هزینه اجرای این طرح را حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: این طرح در راستای اقتصاد مقاومتی اجرا شده است و از امکانات بلااستفاده موجود در شهرداری نیز بهره برداری شده است و اگر این امکانات وجود نداشت اجرای این طرح شاید حدود ۳ میلیارد ریال هزینه لازم داشت.

 

وی تصریح کرد: این دوربین ها از ملزومات شهر زرند هستند و از لحاظ های کنترل ترافیک و نیز انتظامی و امنیتی می تواند مورد استفاده قرار گیرد که هنوز لازم است در ۷ نقطه جدید دوربین هایی نصب شود که همت فرمانداری و نماینده مردم در مجلس برای تامین بودجه جهت اجرایی کردن دوربین ها در این نقاط را می طلبد که امید داریم این نقاط نیز هرچه زودتر به دوربین مجهز شوند.

 

“حبیب الله خنجری” فرماندار زرند نیز ضمن تسلیت ایام سوگواری محرم الحرم و خیرمقدم به مسئولین حاضر در جلسه و تشکر از شهردار و کارکنان آن برای اجرای این طرح مهم در زرند گفت: این طرح از نیازهای شهرستان زرند بوده است که از سال ۹۳ مورد بررسی جدی قرار گرفته است و بسیار خرسندیم که امروز با همت شهرداری این طرح اجرایی شده است.

 

خنجری افزود: از شهردار تقاضا داریم نقاط دیگر که نیاز به اجرای دوربین دارند را به خوبی شناسایی کنند و ان شاالله بودجه آن در سال آینده تامین خواهد شد.

 

“رضا خادمی پور” رئیس اداره راهنمایی و رانندگی زرند در این مراسم با مشاهده تصاویر ارسالی از دوربین ها و مشاهده تخلفات متعدد از رانندگان سطح شهر، گفت: امروز با مشاهده این فیلم های ضبط شده از دوربین های این مرکز به خوبی می توانید در جریان قرار بگیرید که ما روزانه با چه تعداد بالایی از تخلفات رانندگی روبرو هستیم که امید داریم بتوانیم با اعمال جریمه از این طریق از تعداد تخلفات کاسته شود.

 

در پایان این مراسم با توضیح کارشناس مربوطه مسئولین در جریان نحوه کار این مرکز قرار گرفتند و اعلام شد از این پس تخلفات رانندگی در محدوده دید دوربین ها از طریق مامورین راهنمایی و رانندگی ثبت خواهد شد و ضمن اعمال جریمه این موضوع از طریق پست به اطلاع رانندگان متخلف اعلام خواهد شد.

 

 

markez-control-tarafic-zarand-950717_-1

markez-control-tarafic-zarand-950717_-2

markez-control-tarafic-zarand-950717_-3

markez-control-tarafic-zarand-950717_-4

markez-control-tarafic-zarand-950717_-5

markez-control-tarafic-zarand-950717_-6

markez-control-tarafic-zarand-950717_-7

markez-control-tarafic-zarand-950717_-8

markez-control-tarafic-zarand-950717_-9

markez-control-tarafic-zarand-950717_-10

markez-control-tarafic-zarand-950717_-11

markez-control-tarafic-zarand-950717_-12

 

انتهای پیام/