تخصیص ۵۰۰میلیارد تومان خط اعتباری برای رفع مشکل محصولات پسته و خرما

سخنگوی مجمع نمایندگان استان کرمان گزارش حضور امروز مجمع نمایندگان در کرمان را ارایه داد.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان کرمان گزارش حضور امروز مجمع نمایندگان در کرمان را ارایه داد.

 

peste

 

به گزارش صدای زرند، “یحیی کمالی پور” در تشریح برنامه های یکشنبه (۱۸ مهرماه) مجمع نمایندگان استان با بیان اینکه نشست اول با حضور استاندار کرمان در خصوص مشکلات آب و زمین در حوزه جغرافیایی استان کرمان بود گفت: در این نشست مقرر گردید راهکارهای لازم پیرامون رفع مشکل کشاورزان در حوزه چاه‌های غیرمجاز اندیشیده و عملیاتی شود.

 

وی از نشست دوم مجمع نمایندگان با مدیر کل اداره پست کرمان خبر داد و گفت: در این نشست مدیر کل پست گزارشی از عملکرد اداره کل ارائه کرد و نمایندگان نیز از عملکرد وی به لحاظ کسب رتبه برتر در کشور تقدیر کردند.

 

وی افزود: سومین نشست مجمع نمایندگان استان کرمان با حضور مدیرعامل بانک کشاورزی کشور، استاندار و فعالان بخش کشاورزی در شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولت برگزار شد.

 

کمالی پور ادامه داد: در این نشست ۵۰۰ میلیارد تومان خط اعتباری برای رفع مشکل محصولات پسته و خرما در نظر گرفته شد که از این مقدار ۲۰۰ میلیارد تومان تخصیص و ۳۰۰ میلیارد تومان از طریق صندوق توسعه ملی با توافقات انجام شده تخصیص می‌یابد.

 

سخنگوی مجمع نمایندگان استان کرمان همچنین از نشست با معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور خبر داد و گفت: نمایندگان مجلس در این نشست به بیان مشکلات حوزه انتخابی خود پرداختند و معاون وزیر نیز قول داد که آنچه در حوزه اختیارات خود باشد شخصا پیگیری و آنچه در حوزه اختیارات سایر معاونین وزارت باشد جمع‌بندی و در اختیار آنان قرار داده می شود.

 

کمالی پور افزود: در پایان نشست های امروز، نمایندگان مجلس از کارگاه تولیدی پوشاک رگا کرمان بازدید کردند.

 

انتهای پیام/