سنگ زیر بنای آموزش رسمی آموزش ابتدایی است

حمید صادقی زاده مدیر آموزش و پرورش در این گردهمایی ویژگی های یک مدیر موفق را تشریح کرد.

مدیر آموزش و پرورش در جمع مدیران ابتدایی که در سالن اجتماعات امام حسن مجتبی علیه السلام برگزار شد به استفاده از ظرفیت شورای معلمان تاکید کرد. و آموزش ابتدایی را زیر بنای آموزش و پرورش دانست

به گزارش “صدای زرند“، به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش زرند، حمید صادقی زاده مدیر آموزش و پرورش در این گردهمایی ویژگی های یک مدیر موفق را تشریح کرد.

750

 وی یکی از ویژگی های مدیر موفق را مدیریت زمان و رقابت با زمان دانست و گفت: یک مدیر باید آینده را پیش بینی کند وبر اساس پیش بینی آینده برنامه ریزی نماید مدیریت پویا را مدیریتی دانست که بتواند بر اساس شرایط زمان مدیریت خود را اعمال نناید.

وی در یک تقسیم بندی دیگر مدیریت را به سه بخش آموزشی، پرورشی و پشتیبانی تقسیم کرد و افزود: در دستگاه ها و ارگان های دیگر مدیریت در یک حیطه می تواند کار انجام دهد ولی یک مدیر آموزشگاه باید در سه حیطه ذکر شده کار انجام دهد تا موفقیت خود را شاهد باشد.

وی گفت: یک مدیر باید ابتدا دیدگاه معلم را نسبت به چگونگی برخورد با مسائل آموزشی و پرورشی تشخیص دهد و بر اساس آن تصمیم گیری کند مدیر آموزش و پرورش مدرسه را یک سیستم اجتماعی دانست که عناصری بر آن تاثیر می گذارندو مدیریتی را اثر بخش دانست که کار آیی داشته باشد.

کارشناس مسئول آموزش ابتدایی عملکرد خود در سال تحصیلی گذشته را تشریح کرد محمد حسن دوست محمدی گفت: با کمک و تلاش و پشتکار همکاران شهرستان زرندتوانسته است رتبه برتر استانی را در همه زمینه ها کسب نمایدئو حرف برای گفتن داشته باشد.

وی ضمن اشاره به کسب رتبه های برتر افزود: در درس پژوهی رتبه اول استان اقدام پزوهی رتبه اول و سوم استان در طرح جابربن حیان سه رتبه برتر در طرح معلم پزوهنده ۷ نفر رتبه برتر استانی و منطقه ای را کسب کردن و در مجموع شهرستان زرند رتبه سوم را کسب نمود و در طرح وبلاگ نویسی دانش آموزان دبستان شهدای فرهنگیان توانست رتبه اول را کسب نماید وی همه ی این موفقیت ها را نتیجه همکاری همدلی و احساس مسئولیت همکاران در حیطه آموزش ابتدایی دانست .

انتهای پیام/