نباید اجازه دهیم در کشور حاشیه ایجاد شود

نماینده مردم زرند در مجلس با تاکید بر این که نباید اجازه دهیم برای کشور حاشیه درست شود، اظهار کرد: باید با وحدت در جهت اشتغالزایی و توسعه اقتصادی پیش برویم در حالی که هنوز عده‌ای در راستای دوقطبی کردن جامعه حرکت می‌کنند.

امیری نماینده مردم زرند در مجلس با تاکید بر این که نباید اجازه دهیم برای کشور حاشیه درست شود، اظهار کرد: باید با وحدت در جهت اشتغالزایی و توسعه اقتصادی پیش برویم در حالی که هنوز عده‌ای در راستای دوقطبی کردن جامعه حرکت می‌کنند.

 

Hoseen-Amiri

 

به گزارش صدای زرند، دکتر “حسین امیری ” نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این‌که باید به مردم اعتماد کرد، گفت: در جایی که به مردم نیاز داریم به آنها اعتماد می‌کنیم، اما جایی که برخوردهای سیاسی می‌شود، نگران هستیم.

 

وی همچنین به ایام انتخابات اشاره کرد و افزود: زمانی که به انتخابات نزدیک می‌شویم متأسفانه برخی از احزاب و افراد قواعد بازی سیاسی را رعایت نکرده و منافع ملی کشور را فدای اهداف سیاسی می‌کنند.

 

امیری خاطرنشان کرد: امروز بیش از هر زمانی نیاز به وحدت و همزبانی داریم، زیرا هدف نهایی توسعه کشور است، کشوری که نظام جمهوری اسلامی ایران بر آن حاکم است، هدف نهایی‌اش باید این باشد که ارتقای سطح فرهنگی، اقتصادی و رفاه و اشتغال مردم را تأمین کند.

 

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس در ادامه اظهار کرد: اگر همه در این راستا همدل باشیم، نباید اجازه دهیم برای کشور حاشیه درست شود،‌ بلکه باید با ایجاد آرامش درجهت اشتغال‌زایی و توسعه اقتصادی پیش برویم.

 

وی با اشاره به اینکه مدتی قبل،‌ رهبری مسأله دوقطبی شدن را مطرح کردند، گفت: متأسفانه بعد از این مسأله می‌بینیم که هنوز عده‌ای در راستای دوقطبی کردن جامعه حرکت می‌کنند و اینها برای جامعه سم است، آنهایی که دلشان برای کشور و اسلام می‌سوزد باید کشور را آرام نگه دارند، آن هم در شرایطی که کشورهای اطراف ناامن هستند.

 

امیری در پایان، اظهار کرد: امروز نیاز داریم که با وحدت، بتوانیم امنیت کشور را تأمین کنیم تا دولت بتواند با حفظ آرامش در جهت توسعه اقتصادی گام بردارد.

 

انتهای پیام/