حقیقی: جو تیم ملی عالیست / استقلال نیم فصل دوم خطرناکتر است

به نظر ما خطرناک ترین رقیب ما همان رقیب سنتی ماست، استقلال از همه تیم ها در نیم فصل دوم خطرناک تر است و رقیب اصلی ما برای قهرمانی استقلال خواهد بود. به گزارش “صدای زرند”، رضا حقیقی هافبک ملی پوش پرسپولیس که اکنون در تیم ملی به سر می برد از حضور دوباره در […]

به نظر ما خطرناک ترین رقیب ما همان رقیب سنتی ماست، استقلال از همه تیم ها در نیم فصل دوم خطرناک تر است و رقیب اصلی ما برای قهرمانی استقلال خواهد بود.

صدای زرند

حقیقی: جو تیم ملی عالیست / استقلال نیم فصل دوم خطرناکتر است

صدای زرندبه گزارش “صدای زرند”، رضا حقیقی هافبک ملی پوش پرسپولیس که اکنون در تیم ملی به سر می برد از حضور دوباره در تیم ملی خوشحال است و اعتقاد دارد همه چیز از صدرنشینی پرسپولیس تا حضور در تیم ملی خوب پیش می رود.

رضا مثل اینکه مداحی ات اندازه فوتبال خوب است؟
من هر چه دارم از خدا و ائمه اطهار دارم. این یک بحث شخصی است و به اعتقاداتم برمی گردد. آقا جواد مقدم آن روز به من لطف و بزرگواری کردند که در آن جمع بسیار بزرگ بتوانم چند دقیقه ای مداحی کنم. من خودم و خانواده ام خادم امام حسین اهل بیت هستیم.
اردوی تیم ملی چطور است؟
همه چیز خیلی خوب و حرفه ای است و می خواهیم یک نتیجه خوب مقابل تایلند بگیریم و خوشحالم که در اردوی تیم ملی هستم پس از اینکه پرسپولیس به صدر جدول برگشت.
چقدر امیدواری که بتوانی نظر کی روش را جلب کنی؟
کی روش وقتی من بازیکن فجر بودم من را به تیم ملی دعوت کرد و آن موقع هیچ ادعایی نداشتم الان هم ندارم و من تلاشم را می کنم دیگر هر چه صلاح بود همان است.
نظرت در مورد رفت و آمدهای بازیکن در پرسپولیس چیست؟
نمی توانم حرفی بزنم چون ا ین تیم مربی و مدیر دارد و آنها خودشان تصمیم می گیرند فقط امیدوارم که بتوانیم همین روند نیم فصل را ادامه دهیم تا بتوانیم قهرمان لیگ شویم.
چه تیمی را برای نیم فصل دوم مدعی می دانی؟
به نظر ما خطرناک ترین رقیب ما همان رقیب سنتی ماست، استقلال از همه تیم ها در نیم فصل دوم خطرناک تر است و رقیب اصلی ما برای قهرمانی استقلال خواهد بود. آنها مربی خوبی دارند که راه موفقیت را بلد است.
این اولین اردویی است که تو با جواد نکونام با هم در اردو هستید. نظر خاصی نداری؟
چه نظری باید داشته باشم من تا حالا به این مسائل فکر نکردم و تازه دارم این صحبت ها را از شما می شنوم ما همه هدفمان یکی است و خواهشا حاشیه درست نکنید چون جو تیم ملی بسیار خوب است.

منبع: ورزش ۳