به مناسبت هفته تربیت بدنی;

همایش دوچرخه سواری در زرند برگزار شد (+تصاویر)

همزمان با فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش، بیش از یکصد دوچرخه سوار مسیر اداره ورزش و جوانان زرند را به سمت امامزاده حمزه رکاب زدند.

همایش دوچرخه سواری همزمان با فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش در زرند برگزار گردید.

 

به گزارش صدای زرند، در این همایش بیش از یکصد دوچرخه سوار مسیر اداره ورزش و جوانان را به سمت امامزاده حمزه  رکاب زدند و در پایان به ۱۰ نفر از شرکت کنندگان جوایزی اهداء شد.

 

مهندس “احمد محمدی” شهردار زرند در حاشیه این همایش از ورزش به عنوان یک ضرورت و نیاز برای همه افراد جامعه نام برد و گفت: همه مدیران و مسئولین شهرستان باید همت خود را در راستای بالابردن فضاها و مراکز ورزشی بکار ببندند.

 

وی گفت: ورزش لذت بخش و امیدآفرین است و حمایت از افرادی که در بحث ورزش فعالیت می کنند می تواند از بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی و گرفتاری های روزمره شهروندان بکاهد.

 

شهردار زرند افزود: این شهرستان دارای پتانسیل های بالایی است و می توان با برنامه ریزی مناسب، استعدایابی و هدایت ورزشکاران، افتخارات متعددی برای شهرستان کسب کرد.

 

محمدی به جوانان و نوجوانان زرندی توصیه کرد تا ورزش را همواره جدی گرفته و در راس امور وبرنامه های خود قرار دهند.

 

گفتنی است، مراسم عزاداری ورزشکاران در محل امامزاده حمزه به مناسبت هفته تربیت بدنی و تقارن آن با ماه محرم، با حضور معاون فرماندار، شهردار،  سرپرست اداره ورزش و جوانان و جمعی از مسئولین اجرایی برگزار شد.

 

 

docharkhesavari-zarand_-1

docharkhesavari-zarand_-2

docharkhesavari-zarand_-3

docharkhesavari-zarand_-4

 

انتهای پیام/