شهردار زرند در نشست اقتصاد مقاومتی شهرستان زرند:

اقتصاد مقاومتی باید از پشت و میز جلسات وارد میدان عملیاتی شود

مهندس محمدی در ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان زرند گفت: اقتصاد مقاومتی باید از پشت و میز جلسات وارد میدان عملیاتی شود.

مهندس محمدی شهردار زرند گفت: جلسات اقتصاد مقاومتی در سال ۹۵ که شش ماه از آن به اتمام رسیده است را باید در میدان های عملیاتی نشان دهیم و از برگزاری و جلسات پشت میز وارد میدان های عملیاتی و اجرایی شویم.

eghtesad-moghavemeti-01
به گزارش صدای زرند به نقل از روابط عمومی شهرداری زرند، نشست اقتصاد مقاومتی شهرستان زرند با حضور خنجری فرماندار زرند، محمدی شهردار و جمعی از مدیران و مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان در محل فرمانداری این شهرستان تشکیل شد.

 

مهندس “احمد محمدی” در این نشست با اشاره به تشکیل کارگروه اقتصاد مقاومتی شهرداری های منطقه ۲ استان کرمان، افزود: خوشبختانه نگاه و دید شهرداران منطقه ۲ به بحث اقتصاد مقاومتی و عملی کردن فرمایش مقام معظم رهبری یک نگاه خاص و ویژه است.

 

وی تصریح کرد: در حال حاضر شهرداری های منطقه ۲ به گونه ای شده اند که در هنگام اجرای عملیات های عمرانی و زیربنایی اگر با مشکلات تجهیزی و ماشین الاتی روبرو شده اند با همراهی و همکاری یکدیگر این مشکلات را از سر راه برداشته و خدمت به شهروندان را در راس برنامه های خود قرار داده اند.

 

محمدی اجرای صحیح اقتصاد مقاومتی را شرکت دادن مردم در همه زمینه ها دانست و گفت: اقتصاد مقاومتی یعنی عدالت اجتماعی و عدالت اجتماعی یعنی شهروندان و مردم یک شهر، شهرستان که باید در همه امور همراه و همیار مدیران و دستگاه های دولتی باشند.

 

وی خواستار ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده مدیران در خصوص اقتصاد مقاومتی در شهرستان شد و اظهار داشت: همه مدیران وظیفه دارند تا انچه که برای شهروندان در خصوص اقتصاد مقاومتی به انجام رسانده اند را به مردم ارائه دهند.

 

شهردار زرند در ادامه افزود: همه ما مسئولیم تا ضمن جلوگیری از خام فروشی به صنایع تبدیلی روی بیاوریم که این امر می تواند به جذب ارزش افزوده بیشتر در شهرها و انجام فعالیت های عمرانی مفید نسبت به همشهریان بینجامد.

 

لازم به ذکر است، محمدی در ادامه گزارش از فعالیت ها و اقدامات انجام شده شهرداری زرند در خصوص اقتصاد مقاومتی در طی شش ماه اول سال ۹۵ ارائه داد.

 

انتهای پیام/