به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش;

دیدار اهالی ورزش زرند با خانواده شهدای ورزشکار

به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، سرپرست اداره ورزش و جوانان زرند به همراه فرماندار و رئیس بنیاد شهید زرند با خانواده چهار شهید ورزشکار زرندی دیدار داشتند.

یکی از برنامه هایی که هرساله در راس برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار میشود دیدار با خانواده های معظم شهدای ورزشکار است.


به گزارش صدای زرند، به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، سرپرست اداره ورزش و جوانان زرند بهمراه فرماندار و رئیس بنیاد شهید زرند با خانواده چهار شهید ورزشکار زرندی دیدار داشتند.

 

خانواده ی شهیدان سجاد زمانی، سید فخرالدین هاشمی، محمدرضا بخشی و عباس خسروی از جمله خانواده هایی بودند که میزبان اهالی ورزش زرند شدند.

 

khanevadeh-shahid-tarbiatbadani_1

 

حبیب الله خنجری فرماندار زرند در حاشیه این دیدارها گفت: اکنون وظیفه ماست که در راه و مسیر شهدا که مسیر عزت و افتخار است گام برداریم و حرمت خانواده معظم شهدا و جانبازان و آزادگان را حفظ کنیم، حفظ این حرمت یعنی تقویت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، یعنی اینکه راه شهادت راه عزت است و خانواده معظم شهدا و ایثارگران نزد ملت ایران عزیز هستند.

 

خانم امیری سرپرست اداره ورزش و جوانان گفت: ایام هفته تربیت بدنی و ورزش فرصت مغتنمی است تا ضمن حضور در منزل برخی از شهدا ورزشکار یاد و نام شهیدان سرافراز را گرامی بداریم و بگوییم رشادت ها و جان فشانی شهداء هیچگاه از یاد ما نمی رود.

 

در پایان این دیدار با لوح سپاسی از خانواده این چهار شهید تقدیر شد.

 

انتهای پیام/