برای اولین بار در کشور;

تمام مدارس زرند «شهردار مدرسه» خواهند داشت/ خانواده ها در کنار آموزش بر روی مسائل تربیتی و فرهنگ شهر نشینی حساس باشند

محمدی شهردار زرند در دیدار با رئیس اداره آموزش و پرورش زرند از اجرای طرح «شهردار مدرسه» در تمام مدارس زرند برای اولین بار در کشور خبر داد.

محمدی شهردار زرند از اجرای طرح «شهردار مدرسه» در تمام مدارس زرند برای اولین بار در کشور خبر داد.

به گزارش صدای زرند، مهندس “احمد محمدی” در دیدار با رئیس اداره آموزش و پرورش زرند از اجرای طرح «شهردار مدرسه» در مدارس زرند خبر داد و گفت: سعی داریم حس مسئولیت پذیری را در بین دانش آموزان ارتقاء دهیم و آموزش های شهروندی را در بین دانش آموزان به طور اساسی اجرایی نماییم.

 

شهردار زرند آموزش و پرورش را یکی از جامعه های هدف در هر شهر دانست و گفت: خوشبختانه شهرداری و اداره آموزش و پرورش امکانات و تجهیزات خوبی دارند که می توانند از آنها در راستای اهداف شهر و شهرنشینی کمک بگیرند.

 

وی با اعلام اینکه آموزش و پرورش می تواند حلقه ارتباطی شهرداری در خصوص مسائل فرهنگی و اجتماعی باشد، افزود: مباحث فرهنگی بدون کوچکترین هزینه ای در سطح شهر اجرایی می شوند که می تواند به پیشرفت و آبادانی یک شهر کمک نماید.

 

محمدی بیان داشت: یکی از اهدافی که شهرداری در شش ماه دوم  دنبال می کند راه اندازی طرح شهردار مدارس می باشد که می تواند باعث ایجاد یک روحیه بانشاط و سلامت در بین دانش آموزان شود.

 

وی گفت: باید از نگاه و دید دانش آموزان در فعالیت های شهری و شهرسازی استفاده نمایم تا از هدر رفت بسیاری از هزینه های ادارات و نهادها جلوگیری شود.

 

شهردار زرند به استفاده دانش آموزان از پارک ترافیک و بوستان دوستدار کودک اشاره کرد و اظهار امیدواری کرد بتوانیم با همراهی یکدیگر طرح های خوبی را در سطح شهر اجرایی نمایم.

 

shahrdar-madreseh-zarand_02

 

خانواده ها در کنار آموزش بر روی مسائل تربیتی و فرهنگ شهر نشینی حساس باشند

 

“حسین کاظمی” رئیس اداره آموزش و پرورش زرند نیز در این دیدار با اشاره به رویکرد شهرداری، اظهار داشت: نگاه و دید شهرداری به شهر یک نهاد خدمتگذار و خدمت رسان به شهروندان می باشد که همه ما باید در این راه یار و یاور آن باشیم.

 

وی با اعلام اینکه ما به عنوان شهروندان باید علاوه بر کمک به شهرداری همراه و همفکر این مجموعه باشیم، افزود: توانمندی های مجموعه آموزش و پرورش، نیروی انسانی مفید و جامعه هدفی که در این نهاد وجود دارد می تواند به پیشبرد اهداف شهرداری در تمامی زمینه های شهرنشینی کمک نماید.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش زرند افزود: آموزش و پرورش دو هدف دارد که در مرحله اول بحث آموزشی آن می باشد و در بحث دیگر امورات فرهنگی و تربیتی را دنبال می کند که متاسفانه خانواده ها فقط بحث آموزشی در این مجموعه را دیده و بر روی آن حساس می باشند در صورتی که باید در کنار آموزش مسائل تربیتی و فرهنگ شهر نشینی نیز ساری و جاری گردد.

 

وی با حمایت از طرح شهردار مدرسه، گفت: باید افرادی در این زمینه انتخاب شوند که علاوه بر دیدباز یک مشاور امین و ارزشمند برای شهردار نیز باشند و از آنها بتوانیم در کلیه مسائل و مباحث استفاده شود.

 

کاظمی به وجود ۱۱۰ آموزشگاه در سطح شهر اشاره کرد و گفت: با استفاده از امکانات و تجهیزاتی که در اموزش و پرورش داریم کمک خواهیم کرد تا شهری آبادتر و زنده تر از گذشته داشته باشیم.

 

لازم به ذکر است، امضاء تفاهمنامه همکاری بین شهرداری زرند و اداره آموزش و پرورش زرند  نیز در این خصوص به زودی امضاء خواهد شد.

 

انتهای پیام/