یادواره ۸ شهید گمنام در شهرستان زرند برگزار شد

همزمان با سالروز شهادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام رضا (ع)، امشب هفتمین یادواره چهار شهید سرافراز روستای هنجروئیه و هشت شهید گمنام مسجد ابوالفضل شهرستان زرند برگزار شد.

همزمان با سالروز شهادت حضرت امام رضا (ع)، هفتمین یادواره چهار شهید روستای هنجروئیه و هشت شهید گمنام مسجد ابوالفضل (ع) شهرستان زرند برگزار شد.

یادواره 8 شهید گمنام در شهرستان زرند برگزار شد

به گزارش صدای زرند به نقل از فارس، همزمان با سالروز شهادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام رضا (ع)، امشب هفتمین یادواره چهار شهید سرافراز روستای هنجروئیه و هشت شهید گمنام مسجد ابوالفضل شهرستان زرند برگزار شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان در این آیین با تسلیت شهادت امام رضا (ع) از برگزار کنندگان این مراسم باشکوه قدردانی کرد و ضمن بیان خاطرات ارزشمندی از شجاعت و ولایت‌مداری شهدا در دوران دفاع مقدس افزود: شهدا وفادار به پیامبر، ائمه اطهار، امامت و ولایت فقیه بودند.

محمدرضا حسنی‌سعدی افزود: شهدا از دین پاسداری کردند و همه ما مدیون و وام‌دار آنها هستیم و امنیت و آرامش واقعی  به برکت خون شهداست و اگر بخواهیم آنها از ما راضی باشند باید گوش به فرمان ولایت باشیم تا سعادتمند شویم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان خاطرنشان کرد: خداوند را شاکریم که سایه رهبر فرزانه‌ای که بزرگ سکاندار کشتی ایثار و از خود گذشتگی و سردمدار جبهه فداکاری و جانبازی  است، بر سر ما قرار دارد.

عباس محمدی، دبیر برگزاری یادواره شهدا هدف از برگزاری این یادواره را گسترش فرهنگ شهید و شهادت در جامعه و انتقال ارزش‌های والای شهیدان به نسل جوان عنوان کرد و بیان داشت: به برکت خون شهدا این مراسم هر سال باشکوه‌تر از سال قبل برگزار می‌شود.

در این مراسم معنوی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان زرند و جمعی از مسئولان، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و قشرهای مختلف مردم شهیدپرور به ویژه جوانان و نوجوانان حضور داشتند.

پس از پخش نماهنگ و قرائت مقاله در وصف شهیدان توسط دو نوجوان یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت به مدیحه سرایی پرداخت و عزاداران به سینه زنی پرداختند.

انتهای پیام/