با اجراي عمليات ضربتي پلیس؛

راز ۵۲ بار سرقت از یک انبار در زرند کشف شد/ اعتراف باند ۱۰ نفره سرقت به ۴۰۰میلیون ریال جنس سرقتی در زرند

فرمانده انتظامی شهرستان زرند با اشاره به اینکه با اقدامات فنی و پلیسی باند ۱۰ نفره سرقت در این شهرستان منهدم شد، گفت: در این عملیات ۳ سارق و ۷ مالخر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان زرند با اشاره به اینکه با اقدامات فنی و پلیسی باند ۱۰ نفره سرقت در این شهرستان منهدم شد، گفت: در این عملیات ۳ سارق و ۷ مالخر دستگیر شدند.

chokani-niro-entezami

به گزارش صدای زرند، سرهنگ “نورعلی چوگانی” فرمانده انتظامی شهرستان زرند، اظهار کرد: در پی سرقت های سریالی از یکی انبارهای لوازم خانگی شهروندان شهرستان زرند، دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

 

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت فرماندهی انتظامی شهرستان با بررسی محل سرقت به سرنخ های از سارق یا سارقان دست یافتند و تحقیقات خود را در این خصوص شروع و یکی از سارقان را شناسایی و با نیابت قضایی  وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

 

چوگانی تصریح کرد: در تحقیقات و بررسی های به عمل آمده مشخص گردید این سارق با شگرد خاصی به کلید انبار دست یافته و به مرور زمان از آن سرقت کرده بود.

 

وی ادامه داد: تیم رسیدگی کننده پرونده با تحقیقات میدانی بر روی سرنخ های بدست آمده ۲ نفر از همدستانش را نیز که افرادی سابقه دار می باشند به همراه ۷ نفر مالخر  شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان زرند اظهار کرد: سارقان تاکنون به ۵۲ فقره سرقت به ارزش تقریبی ۴۰۰ میلیون ریال اقرار کردند که این تحقیقات همچنان ادامه دارد.

 

وی در پایان خواستار توجه بیشتر شهروندان و مغازه داران به مسائل پیشگیرانه در زمینه سرقت شد و به آنان توصیه کرد: توجه به توصیه‌های پلیس و استفاده از وسایل حفاظتی نظیر دوربین مداربسته و همچنین عدم اعتماد بیش از حد به افراد ناشناس، در پیشگیری از بروز سرقت بسیار موثر می‌باشد.

 

انتهای پیام/