شهردار زرند از مراحل پایانی اماده سازی پلاتو نمایش بازدید کرد

محمدی شهردار زرند ضمن بازدید از مراحل پایانی آماده سازی پلاتوی نمایش از بخشهای دیگر این مجموعه نیز بازدید کرد .

شهردار زرندضمن بازدید از مراحل پایانی آماده سازی پلاتوی نمایش از بخشهای دیگر این مجموعه نیز بازدید کرد .

 

به گزارش صدای زرند به نقل از روابط عمومی شهرداری زرند، مهندس “احمد محمدی” یکی از اهداف راه اندازی این مجموعه کمک به هنر نمایش و فعالیت های هنری شهرستان دانست و گفت: شهروندان شهرداری را مجری تمامی برنامه ها و فعالیتهای شهری میدانند و این نهاد نیز سعی دارد تا حتی المقدور مشکلات شهروندان را در خصوص مسائل شهرنشینی و برنامه های فرهنگی و اجتماعی برطرف نماید.

 

شهردار زرند افزود: امیدواریم با راه اندازی این مجموعه بتوانیم خلع بسیاری از فعالیت های هنری را در سطح شهر کاهش دهیم.

 

وی با اعلام اینکه عملیات عمرانی و فرش موزائیک جلوی این مجموعه به پایان رسیده است، گفت: به زودی آسفالت ورودی این مجموعه نیز انجام خواهد شد.

 

محمدی از عملیات خرید کف پوش سالن پلاتو و نصب آن طی هفته جاری خبر داد و افزود: این مجموعه دارای ظرفیت یک صد نفر می باشد که می توان از آن به عنوان یک مجموعه چند منظوره هنری، همایشی و سمیناری استفاده نماییم.

 

pelato-zarand

 

وی همت نیروهای شهرداری را در به ثمر نشستن این مجموعه قابل تقدیر دانست و افزود: کلیه فعالیت های عمرانی و خدماتی و … که در این مجموعه به انجام رسیده است توسط خود نیروهای شهرداری انجام گرفته است.

 

شهردار زرند با اعلام اینکه این پلاتو با زیر بنای ۳۰۰متر مربع می تواند پذیرای هنرمندان و ادارات در برگزاری انواع مراسمات باشد، گفت: شهرداری زرند نهادیست که نه تنها در بخش عمرانی فعالیت های خود را با جدیت دنبال می کند بلکه در حوزه های فرهنگی نیز سعی دارد برنامه های هنری و اجتماعی خوبی را به شهروندان ارائه دهد.

 

وی با اشاره به مشارکت شهروندان در تمامی زمینه های فرهنگی و هنری، اظهار داشت: یک برنامه فرهنگی، علمی و اجتماعی به شرطی موفق می شود که شهروندان در اجرای آن باشهرداری و هر نهاد دیگری همکاری و همراهی داشته باشند.

 

وی اظهار امیدواری کرد: شهروندان در تمامی عرصه ها، حتی عرصه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی همراه و همیار مجموعه شهرداری باشند و در این برنامه ها شهرداری را یاری نمایند.

 

انتهای پیام/