صدای زرند گزارش می دهد:

اخبار تکمیلی زلزله امروز زرند

بعد از این زلزله سه پس لزره زلزله یکی به بزرگی بزرگی ۳.۴ ریشتر در ۱۸:۵۲:۳۶، دیگری به بزرگی ۳.۲ ریشتر در ۱۸:۵۷:۵۵ و پس لزره آخر به بزرگی ۲.۵ ریشتر در ۱۹:۵۱:۴۷ رخ داد.

زلزله ای به بزرگی ۴.۸ ریشتری امروز در  ساعت ۱۸:۴۰:۲۸ در ۴ کیلومتری زرند، ۱۶ کیلومتری یزدانشهر و ۲۷ کیلومتری خانوک در عمق ۱۰ کیلومتری زمین رخ داد.

 

ZelZelehبه گزارش صدای زرند، بعد از این زلزله سه پس لزره زلزله یکی به بزرگی  بزرگی ۳.۴ ریشتر در ۱۸:۵۲:۳۶، دیگری به بزرگی ۳.۲ ریشتر در  ۱۸:۵۷:۵۵ و پس لزره آخر به بزرگی ۲.۵ ریشتر در  ۱۹:۵۱:۴۷ رخ داد. 

 

حبیب الله خنجری فرماندار زرند در ارتباط با این زلزله گفت: تاکنون خسارتی از هیچ نقطه ای از این شهرستان گزارش نشده است و ستاد بحران فرمانداری شهرستان زرند نیز تشکیل شد شده است.

 

خنجری از مدیران تمامی ارگان های شهرستان خواست مصاحبه خبری خاصی در ارتباط با این زلزله نداشته باشند و اجازه دهند اخبار رسمی از طریق فرمانداری اطلاع رسانی شود.

 

بنا به اعلام روابط عمومی فرمانداری زرند، حبیب الله خنجری فرماندار زرند در جلسه ستاد بحران گفت: تعیین خسارت زلزله فردا انجام خواهد شد.

 

رئیس اداره مخابرات زرند در جلسه بحران گفت: تاکنون هیچگونه قطعی در ارتباطات این شهرستان وجود نداشته است.

 

مهدی برهانی نژاد رئیس شورای شهر زرند نیز به صدای زرند گفت: تنها در برخی نقاط شهر دیوار برخی منازل قدیمی تخریب شده است و خوشبختانه خسارت جانی یا مصدومیتی تاکنون از این زلزله گزارش نشده است.

 

صالحی، مدیرکل بحران استانداری کرمان  در این باره گفت: تاکنون خسارتی از این زلزله گزارش نشده است.

 

امین ترکزاده دهیار روستای سلیمان آباد گفت: خدا رو شکر این زلزله در این روستا خسارت جانی نداشته اما خسارت مالی تا حدودی به همراه داشته است.

 

شاهین فتحی، معاونت عملیات امداد و نجات هلال احمر نیز به ایسنا گفته است: با برقراری تماس با کشیک استان کرمان، اعزام ۲ تیم به منطقه جهت ارزیابی اولیه صورت گرفته است.

 

بنا به اعلام یکی از حاضرین در روستای ده چنار در این روستا سقف برخی خانه ها ترک برداشته و یک خانه نیز کمی آتش گرفته است اما خوشبختانه این زلزله خسارت جانی نداشته است اما مالی تاحدودی وجود داشته است.

 

بنا به اعلام سیدعباس تهامی یکی از ساکنین روستای ارجمندیه خوشبختانه زلزله در این روستای هیچ خسارت جانی نداشته است و فقط دیوار برخی خانه های قدیمی ترک برداشته است.

 

 

 

انتهای پیام/