زمانی فرمانده سپاه زرند:

رزمایش گردان های بیت‌المقدس در زرند با موفقیت برگزار شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زرند گفت: رزمایش بیت‌المقدس در منطقه عمومی ریحانشهر زرند با موفقیت برگزار شد.

رزمایش بزرگ گردان های بیت المقدس سپاه ناحیه زرند با نام «یاوران انقلاب اسلامی»، پنجشنبه و جمعه ۲۹و ۳۰ مهر ماه در مطقه عمومی ریحانشهر زرند با حضور پرشور بسیجیان و برخی مسئولین اجرایی این شهرستان برگزار شد.

razmayesh-zarand-950730_-37

 

به گزارش صدای زرند، سرهنگ “عبدالمجید زمانی” فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند در نشست خبری، گفت: رزمایش بیت‌المقدس در منطقه عمومی ریحانشهر زرند با نام «یاوران انقلاب اسلامی» با حضور شش گردان از گردان‌های بیت‌المقدس بسیج سپاه این شهرستان با موفقیت برگزار شد.

 

وی گفت: رزمایش بیت‌المقدس در منطقه عمومی ریحانشهر زرند به مدت دو روز برگزار شد که در روز اول برگزاری کلاس‌های توجیهی، عقیدتی و آموزشی و در روز دوم رزمایش به صورت عملیاتی اجرایی شد و نیروهای شرکت‌کننده توان و اقتدار خود را در غالب رزم نشان دادند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرند برگزاری رزمایش توسط نیروها را ارتقاء سطح آمادگی دفاعی و رزمی عنوان کرد و گفت: بسیجیان زرند همگام با سراسر کشور ، لبیک گوی ندای مقام معظم رهبری و آماده پاسخگویی به تهدیدات پوچ دشمان هستند.

 

وی هدف از برگزاری این رزمایش را آمادگی جهت امداد و نجات و ارتقای توان بسیجیان این شهرستان همچنین بالابردن روحیه، ساماندهی و آمادگی و حفظ انسجام نیروهای بسیجی در مقابله با دشمنان و آمادگی برای دفاع بیان کرد.

 

زمانی رزمایش گردان های بیت المقدس را شامل عملیات های دفاع از کوی و برزن، مقابله با ناآرامی ها داخلی، امداد ونجات، پدافند غیر عامل و… عنوان کرد.

 

فرمانده قرارگاه تاکتیکی رزمایش با اشاره به زلزله ۴.۸ ریشتری شب گذشته (۲۹مهرماه)، گفت: گردان های بیت المقدس در جهت مقابله با حوادث غیرمترقبه همچون زلزله، سیل و … تمرین کردند.

 

فرمانده سپاه ناحیه زرند در پایان این نشست از تمامی ادارات و نهادهای شهرستان زرند که در این رزمایش همکاری کرده بودند، تشکر و قدردانی کرد.

 

این رزمایش با حضور فرماندار زرند، امام جمعه ریحانشهر، امام جمعه خانوک، فرمانده سپاه، فرمانده نیروی انتظامی، رئیس دادگستری، دادستان، رئیس شورای شهر زرند و برخی مسئولین اجرایی این شهرستان برگزار شد.

 

انتهای پیام/