خنجری فرماندار زرند:

تیم‌های ستاد بحران در حال بررسی میزان خسارات زلزله زرند هستند

فرماندار زرند گفت: تیم‌های ستاد بحران در حال بررسی میزان خسارات زلزله زرند هستند و هنوز اطلاعات نهایی جمع‌آوری نشده‌ است.

فرماندار زرند گفت: تیم‌های ستاد بحران در حال بررسی میزان خسارات زلزله زرند هستند و هنوز اطلاعات نهایی جمع‌آوری نشده‌ است.

 

khanjeri-farmandar-zarand

به گزارش صدای زرند، “حبیب‌الله خنجری” فرماندار زرند در مورد میزان خسارت وارده به واحدهای مسکونی از زلزله ۴.۸ ریشتری عصر پنجشنبه ۲۸ مهر ماه در زرند، اظهار داشت: تیم‌های ستاد بحران استان و شهرستان در حال بررسی میزان خسارات هستند و هنوز اطلاعات جمع‌آوری نشده‌، نتیجه نهایی فردا مشخص می‌شود.

 

وی با بیان اینکه این زلزله هیچ‌گونه تلفات جانی نداشته است، افزود: ۲۴ نفر به عنوان مصدومان زمین‌لرزه شهرستان زرند به بیمارستان مراجعه کرده‌اند که همه به دلیل ترس یا حین فرار دچار آسیب‌دیدگی شده‌اند.

 

خنجری در مورد مراجعات شهروندان برای دریافت چادر گفت: هیچ‌گونه توزیع چادری نداشته‌ایم و این مسئله هم مصوبه ستاد بحران شهرستان است.

 

فرماندار زرند تصریح کرد: اگر در بررسی تیم‌های ما مشخص شود که خانه‌ای دچار آسیب‌دیدگی شدید شده، چادر میان آنها توزیع می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه بیش از ۲۷ هزار واحد مسکونی تنها در شهر زرند وجود دارد، عنوان کرد: بعد از زلزله سال ۸۳ شهرستان زرند، اعتبارات لازم برای مقاو‌م‌سازی ۱۷ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی به زرند تعلق گرفت و انجام شد.

 

خنجری بیان داشت: شهرستان زرند با وجود گسل‌های متعدد، حادثه‌خیز است و امکان وقوع زلزله در آن بالاست، شهروندان باید در زمان ساخت و ساز به نکات لازم در ایمن‌سازی و مقاوم‌سازی توجه کنند.

 

فرماندار زرند اظهار داشت: زلزله روز گذشته شهرستان زرند موجب خساراتی به واحدهای مسکونی از جمله ریزش و شکاف در دیوارهای ساختمان‌های قدیمی شده است که در حال بررسی توسط ستاد بحران استان است.

 

انتهای پیام/