رشیدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرند:

سمینار زرند شناسی برگزار می شود

رشیدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرند از برگزاری اولین سمینار زرندشناسی در اوایل سال آینده در زرند خبر داد.

اولین سمینار زرندشناسی در اوایل سال آینده در زرند برگزار می شود.

 

ahmad-reshidi

 

به گزارش صدای زرند، با نظر دکتر حسین امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی و حمایت حبیب الله خنجری فرماندار شهرستان زرند اولین سمینار زرندشناسی در دستور کار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان قرار گرفت.

 

“احمد رشیدی” رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرند در این باره گفت: بسیار خوشحالم که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی توانسته است اعتماد مسئولین را برای برگزاری این رویداد مهم فرهنگی جلب نماید.

 

وی بیان داشت: بدون شک این سمینار برای توجه بیشتر به هویت تاریخی و ارج نهادن به فرهنگ بومی شهرستان برنامه ریزی و اجرا خواهد شد.

 

رشیدی افزود: در نظر داریم که ترتیبی اتخاذ شود تا تمامی نهادهای اجرایی و دانشگاهی در برگزاری این مهم مشارکت داشته باشند و بخشی از این رویداد به جذب متون و مقالات اختصاص خواهد داشت.

 

وی گفت: حضور شخصیت های مهم زرندی و کشوری و فرهیختگان در این سمینار مهم و قابل توجه است که پیگیر این موضوع نیز خواهیم بود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرند اظهار داشت: به زودی با تشکیل دبیرخانه این سمینار پوستر و فراخوان آن تهیه و تنظیم و منتشر خواهد شد.

 

وی ادامه داد: بنده از همه علاقه مندان و دوستداران زرند دعوت می کنم تا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی را در این امر مهم یاری نمایند.

 

رشیدی در پایان گفتگو با صدای زرند اظهار داشت: شایان ذکر است که مقرر است تا در این رویداد نتیجه تحقیقات انجام شده در خصوص معرفی فرهیختگان زرند در قرن هفتم هجری به صورت پژوهش انجام شده به اطلاع مردم رسانده شود.

 

انتهای پیام/