معاون خدمات شهری شهرداری زرند:

در صورت تامین سرمایه، انهار حادثه خیز و سیلابی زرند قبل از شروع بارندگی ها رفع مشکل و اصلاح می شوند

یزدانپناه معاون خدمات شهری گفت: در صورت تامین سرمایه، انهار حادثه خیز و سیلابی زرند قبل از شروع بارندگی ها رفع مشکل و اصلاح می شوند.

بازدید میدانی کمیته کنترل سیلاب های شهری از نقاط حادثه خیز سطح شهر زرند انجام شد.

 

به گزارش صدای زرند، کمیته کنترل سیلاب های شهری با حضور معاونین خدمات شهری، فنی و شهرسازی، مدیرعامل سازمانهای پارکها و فضای سبز و حمل و نقل و مسئولین دفتر فنی شهرداری از محل ها و نقاط حادثه خیز سطح شهر بازدید کردند.

 

مهندس “احمد محمدی” شهردار زرند بعد از بازدید کمیته از نقاط حادثه خیز سطح شهر با حضور در دفتر معاون خدمات شهری از نزدیک در جریان این بازدید قرار گرفت.

 

وی با اعلام اینکه شهرداری ها همواره در مواقع ضروری نقش موثری در حوادث و سوانح دارند گفت: هیچ نهاد و ارگانی بدون تکیه بر امکانات و تجهیزات شهرداری نمی تواند به مقابله با مشکلات و حوادث برآید.

 

محمدی گفت: همه ادارات و نهادها باید در هنگام حوادث و مشکلات یکدیگر را یاری نمایند اما نقش شهرداری در این زمان بیش از بیش موثرتر و مفیدتر خواهد بود چرا که این نهاد از تجهیزات و امکانات و توان عملیاتی بالائی برخوردار می باشد.

 

وی گفت: یکی از اهداف این کمیته رفع مشکلات آبگرفتگی سال های گذشته می باشد و باید تمام سعی و تلاش خود را بکار گیریم تا در زمان بارندگی و حوادث با کوچکترین مشکلی مواجه نشویم.

 

شهردار زرند گفت: سعی شهرداری ایجاد یک محیط امن و آرام و همچنین پیشگیری از وقوع خسارت های احتمالی به شهر و مجموعه شهر می باشد و امیدواریم با استفاده از تجربیات سال های گذشته بتوانیم در این راه موفق باشیم.

 

shahrdari-zarand

 

“رضا یزدانپناه” معاون خدمات شهری نیز در این بازدید از تلاش مجموعه شهرداری برای کنترل حوادث گفت و تصریح کرد: ستاد حوادث غیرمترقبه شهرداری همچون همیشه آمادگی دارد تا در زمان حوادث و در کوتاه ترین زمان ممکن به یاری شهروندان برسد.

 

وی در ادامه گزارشی از فعالیت های این کمیته ارائه داد و تصریح کرد: با آغاز فصل سرما این شهرداری کار لایروبی انهار سطح شهر را در دستور کار خود قرار داده است و امیدواریم تا آغاز بارندگی ها این امر را به انجام برسانیم.

 

معاون خدمات شهری به دو نقطه مشکل دار سطح شهر اشاره کرد و گفت: چهارراه امیر کبیر و بلوار ۹دی دو نقطه است که در زمان بارندگی همواره دچار مشکل هستند که سعی داریم با احداث کانیوو و لوله گذاری مشکل این دو نقط را نیز برطرف نمائیم.

 

وی افزود: خیابان پرستار شمالی، کوچه شهید شفیعی، خیابان معلم، پرستار جنوبی، شاهد و شهدای محمدآباد نیز دارای مشکلاتی هستند که امیدواریم با تامین اعتبارات لازم و قبل از فصل سرما بتوانیم این معابر را نیز اصلاح نمائیم.

 

انتهای پیام/