خنجری فرماندار زرند:

دهکده صنایع دستی در زرند احداث می‌شود

فرماندار زرند گفت: ساخت دهکده صنایع دستی زرند را دستور کار داریم و سرمایه‌گذار اعلام آمادگی کرده است.

فرماندار زرند گفت: ساخت دهکده صنایع دستی زرند را دستور کار داریم و سرمایه‌گذار اعلام آمادگی کرده است.

 

eghtesad-moghavemetikhanj

به گزارش صدای زرند، “حبیب‌الله خنجری” صبح امروز در سیزدهمین جلسه ستاد مقاومتی شهرستان زرند اظهار داشت: به طور کلی شهرستان زرند در بخش‌های مختلف اقتصاد مقاومتی در بعضی از روش‌ها از برنامه زمانبندی ابلاغی مرکز استان جلوتر و در برخی از موارد هم با مشکلات و موانعی روبه‌رو است که پیگیر رفع آنها هستیم.

 

وی عنوان کرد: زرند یکی از شهرستان‌هایی است که در بحث احداث نیروگاه‌های خورشیدی مناسب‌ترین کار را توانسته انجام دهد و در حال حاضر یک نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی توسط وزارت نیرو و یک نیروگاه ۱۰ مگاواتی در بخش یزدان‌آباد پیشنهاد داده شده که پس از رفع مشکل تامین زمین مورد نیاز، کار آنها در آینده نزدیک آغاز می‌شود.

 

خنجری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بخش سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی ابراز داشت: شهرستان زرند براساس سهمیه ابلاغی استان تقریباً از برنامه زمانبندی جلوتر است و تاکنون سه منطقه را افتتاح کرده‌ایم.

 

وی ادامه داد: این مناطق قبل از ماه محرم مورد توجه گردشگران خارجی نیز قرار گرفته و این نشان از ظرفیت بالای این شهرستان است، البته باید با توجه به ظرفیت‌های موجود شهرستان بعضی از کارها با هماهنگی مرکز استان به طور جدی پیگیری شود.

 

خنجری عنوان کرد: ساخت دهکده صنایع دستی زرند را دستور کار داریم که سرمایه‌گذار اعلام آمادگی کرده و از طریق صنایع دستی پیگیر کار آن هستیم.

 

وی بیان داشت: همچنین در بخش صنایع و معادن با توجه به ظرفیت‌های موجود نقش آنها در ایجاد اشتغال و رفع معضل بیکاری این مراکز نیاز به تسهیلات دارند تا از سرمایه‌گذار در بخش خصوصی حمایت شود‌.

 

انتهای پیام/