سیف‌اللهی معاون استاندار کرمان:

ایجاد صنایع جنبی پسته در زرند ضروری است

معاون امور عمرانی استاندار کرمان در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان زرند گفت: راه‌اندازی صنایع جنبی پسته در شهرستان زرند از ضروریات است.

معاون امور عمرانی استاندار کرمان گفت: راه‌اندازی صنایع جنبی پسته در شهرستان زرند از ضروریات است.

sifalahi

 

به گزارش صدای زرند، “ابوالقاسم سیف‌اللهی” صبح امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان زرند، اظهار داشت: در زرند به دلیل وجود ظرفیت‌های بالا و افراد صاحب نظر در بحث اقتصاد مقاومتی، کارها و ابتکارات خیلی خوبی انجام شده و این مایه خرسندی است.

 

وی افزود: در بخش صنعتی باید از تسهیلات بانکی استفاده شود، زیرا با اعتبارات دولتی کار چندانی نمی‌توانیم انجام دهیم.

 

سیف‌اللهی تصریح کرد: در بخش کشاورزی نیز باید تلاش شود از منابع آبی به صورت بهینه استفاده شود به ویژه در بحث ترویج، میزان تولید را باید افزایش داد تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

 

معاون عمرانی استاندار کرمان در ادامه تصریح کرد: با توجه به اینکه بیشتر محصول شهرستان زرند پسته است، باید به صنایع جنبی آن نیز توجه شود.

 

وی گفت: باید به مناطق روستایی توجه ویژه‌ای داشته باشیم، تمام دهیاران و شورها در مورد ترغیب جامعه روستایی به صنایع خانگی و اشتغالزایی روستایی همت کنند تا جلوی رشد بیکاری گرفته شود، چرا که زمینه اشتغال در روستاها وجود دارد‌.

 

سیف‌اللهی در مورد وقوع زلزله‌های اخیر در زرند اظهار داشت: در مورد وقوع زلزله‌های ۳ یا ۴ ریشتری نباید بزرگنمایی شود، چون تاثیر منفی دارد.

 

وی افزود: البته مدیریت بحران در مرکز استان و در مرکز شهرستان فعال است و ما وظیفه داریم تسهیلات لازم را در شرایط اضطراری فراهم کنیم و به مردم خدمات بدهیم.

 

انتهای پیام/