صدای زرند:

پیگیری مشکلات شهرداری و شهروندان توسط شهردار زرند و نماینده مردم این شهرستان

مهندس محمدی به همراه دکتر حسین امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی پیگیر مشکلات شهروندان در خصوص زلزله های روزهای گذشته هستند.

مهندس محمدی به همراه دکتر حسین امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی پیگیر مشکلات شهروندان در خصوص زلزله های روزهای گذشته هستند.

به گزارش صدای زرند به نقل از روابط عمومی شهرداری زرند، مهندس احمد محمدی به همراه دکتر حسین امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس در این خصوص ضمن دیدار با مدیران ارشد کشور خواستار رسیدگی به وضعیت منازل مسکونی شهروندان زرندی شدند.

 

شهردار زرند در ادامه با مهندس نوروزی مدیرعامل صندوق بازنشستگان فولاد و مهندس حسینی معاون مالی و اداری این صندوق دیدار و در خصوص مطالبات شهرداری با ایشان به بحث و تبادل نظر پرداخت و خواستار پرداخت بدهی های این شرکت به شهرداری شد.

 

وی به عدم پرداخت عوارضات آلایندگی این شرکت نیز اشاره کرد و افزود: متاسفانه بدهی و عدم پرداخت مالیات بر ارزش افزوده این شرکت نیز تاکنون وصولی نداشته است و شهرداری در این خصوص بیشترین ضررها و زیانها را دیده است.

 

 

didar

 

محمدی در ادامه ضمن دیدار با مهندس خندان دل معاون عمرانی وزیر کشور و ریاست سازمان دهیاریها و شهرداری های کشور از وضعیت بد شهر زرند بعد زلزله های چند روز گذشته گفت و افزود: کمک سازمانها و نهادها به شهرداری و شهروندان زرندی می تواند از خسارتهای بیشتر در زمان بحران بکاهد.

 

وی در خصوص کمک سازمان شهرداریها به شهرداری زرند نیز گفت و افزود:شهرداری زرند در حال حاضر با بسیاری از مشکلات دست و پنجه نرم می کند و اگر همراهی و مساعدت سازمانهای ذیربط نباشد قطعاً شهرداری زرند و سایر شهرداری ها با مشکل مواجه خواهند شد.

 

شهردار زرند خواستار تخصیص اعتبار و قیر به شهرداری زرند شد و افزود: یکی از مشکلاتی که شهرداری ها در حال حاضر با آن روبرو هستند عدم تامین قیر مورد نیاز برای آسفالت معابر می باشد که در صورت کمک سازمان شهرداری این نهادها می توانند بهترین خدمات را به شهروندان ارائه دهند.

 

وی همچنین در این دیدار از تامین اعتبارات جهت خرید ماشین آلات سنگین و دوربینهای کنترل ترافیک سطح شهر را نیز خواستار شد.

 

انتهای پیام/