خنجری، فرماندار زرند:

تعطیلی مدارس منطقی نیست

حبیب‌الله خنجری گفت: با توجه به اینکه مشخص نیست چه وقت قرار است این لرزه‌های تمام شوند و تمام شدن آن نیز دست ما نیست و این موضوع برای ما نیز قابل پیش‌بینی نمی‌باشد، این حرف منطقی نیست که بخواهیم مدارس را تعطیل کنیم.

فرماندار زرند اظهار داشت: با در نظر گرفتن شرایط موجود تعطیلی مدارس کار منطقی نیست.

 

حبیب‌الله خنجری فرماندار زرند در گفتگو با خبرنگار صدای زرند گفت: با توجه به اینکه مشخص نیست چه وقت قرار است این لرزه‌های تمام شوند و تمام شدن آن نیز دست ما نیست و این موضوع برای ما نیز قابل پیش‌بینی نمی‌باشد، این حرف منطقی نیست که بخواهیم مدارس را تعطیل کنیم.

 

فرماندار زرند گفت: مردم باید بدانند که اگر مدارس یک روز تعطیل شوند روحیه دانش‌آموزان به هم می‌ریزد و درس خواندن آن‌ها سخت خواهد شد و با ترسی که در وجود آن‌ها می‌افتد فکر می‌کنیم اوضاع وخیم‌تر می‌شود.

 

ایشان در این باره ادامه داد: درست است یک زمانی مجوز تعطیلی مدارس حتی برای شرایط بد اقلیمی هم صادر می‌شد اما واقعاً قانون به راحتی به ما این اجازه را نمی‌دهد که مدارس را تعطیل کنیم و اگر این کار را بکنیم باید پاسخگو باشیم؛ اما با این وجود معلمان در مدارس به ویژه مدارس ابتدایی توجیه شده‌اند که اگر خدایی نکرده اتفاقی افتاد مراقب خروج دانش‌آموزان از مدرسه باشند.

 

انتهای پیام/