در دیدار فرماندار زرند و مدیر عامل جمعیت هلال احمر مطرح شد

عزم جمعیت هلال احمر تاًمین اقلام وحمایت از زلزله دیدگان زرندی

حبیب ا…خنجری فرماندار شهرستان زرند با آقای علی گنج کریمی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان در فرمانداری زرند پیرامون موضوع زلزله های اخیر ملاقات نمود.

به گزارش صدای زرند، به نقل از روابط عمومی فرمانداری زرند، در این دیدار خنجری فرماندار زرند به بیان مسائل و مشکلات پیش آورده با وجود زلزله های اخیر  پرداخت.

 

وی گفت :شهرستان زرند برسر گسل فعال کوهبنان قراردارد که متاسفانه در سالیان گذشته چندین زلزله مخرب داشته است.

 

نمایده عالی دولت ضمن بیان این مطلب که بایستی تهسیلات لازم جهت استحکام بخشیدن به ابنیه موجود در شهرستان فراهم گردد افزود:در حال حاضر رعب و وحشت فراوانی از بروز زلزله ها در شهرستان وجود دارد و آرامش روحی مردم را به هم ریخته است.که وظیفه همه مسئولین فراهم کردن امکانات و نیازمندیهای مردم است.

 

در ادامه این دیدار فرماندار زرند از تشکیل گروههای تعیین خسارات وارده با عضویت نمایندگان ادارات ذی ربط خبر داد.

 

این گروهها به بررسی میزان خسارات وارده به منازل مسکونی .اماکن تجاری و سایر ابنیه شهرستان خواهند پرداخت.

 

وی همچنین حفظ آرامش توسط شهروندان در این شرایط را مهم دانست و خاطر نشان کرد:مردم  می بایست در زمان ساخت وساز خود را ملزم رعایت استاندارهای لازم وساخت منازل مستحکم نمایند.وهمچنین از خانه های فاقد استحکام نیز برای ساخت حداقل اتاق امن اقدام نمایند تا در صورت بروز حادثه از خسارات جانی آن در امان بمانند.

 

در این جلسه گنجه  کریمی مدیر جمعیت هلال احمر استان گفت: از عزم این اداره جهت تاًمین اقلام وحمایت از زلزله دیدگان زرندی خبر داد وگفت:پیگیر تاَمین اقلام مورد نیاز و تجهیز این اداره جهت آمادگی کامل در صورت بروز حادثه هستیم.

 

انتهای پیام/