نمایشگاه سنگ‌های قیمتی در زرند گشایش یافت/

دنیایی از رنگ و سنگ در نمایشگاه سنگ‌های قیمتی و زیورآلات زرند

حسین عزیزپور مسئول اجرایی نمایشگاه سنگ‌های قیمتی، نقره و زیورآلات زرند گفت: در این نمایشگاه انواع مختلف سنگ‌های قیمتی و زیبا از جمله انواع فیروزه، عقیق، کهربا، یاقوت، آمیتیست، زمرد، و دیگر سنگ‌ها و همچنین انواع نقره‌جات، زیورآلات، گردنبند، دستبند و انگشتر با قیمت مناسب در معرض دید علاقه‌مندان و دوستداران به صنعت سنگ قرار داده شده است.

نمایشگاه سنگ‌های قمیتی با همت و همراهی نمایندگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در شهرستان زرند و توسط بخش خصوصی در این شهرستان بازگشایی شد.

 

به گزارش خبرنگار ما، محمد اسلامی رئیس نمایندگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در شهرستان زرند در ارتباط با این نمایشگاه به صدای زرند گفت: هدف از بازگشایی این نمایشگاه در شهرستان زرند آشنا کردن مردم شهرستان با انواع مختلف سنگ‌های قیمتی بود است و قصد داشتیم که با حضور مردم در این نمایشگاه آن‌ها را با اقتصاد سنگ‌های قیمتی در جامعه آشنا کنیم، چرا که بسیار از افراد می‌توانند با هزینه بسیار کم پا در عرصه این صنعت گذاشته و از این طریق زندگی خود را از لحاظ اقتصادی مدیریت کنند.

 

وی کار روی سنگ‌های قیمتی را فعالیتی بسیار ارزشمند دانست و افزود: این فعالیت با توجه به سرمایه‌های خدادادی که در بسیاری نقاط کشور از جمله استان کرمان وجود دارد در راستای اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز هست.

 

ایشان همچنین با بیان اینکه امکان خرید سنگ‌ها و زیورآلات در این نمایشگاه نیز فراهم است، اظهار داشت: این نمایشگاه با این حجم اولین بار است که در استان کرمان برگزار می‌شود و تنها یک مرتبه دیگر نمایشگاهی با این حجم و اندازه در استان کرمان برگزار شده که آن نیز در شهرستان زرند بود.

 

حسین عزیزپور مسئول اجرایی نمایشگاه سنگ‌های قیمتی، نقره و زیورآلات زرند که خود اهل مازندران می‌باشد به صدای زرند گفت: نمایشگاه سنگ قیمتی، نقره و زیورآلات از ۲۳مهر به مدت ۲۰ روز در این شهرستان زرند در حال برگزاری است که محیطی مناسب برای حضور مردم، خرید و کسب اطلاعات پیرامون انواع مختلف سنگ‌های قیمتی و زیورالات می‌باشد.

 

وی با بیان اینکه هر ماه نمایشگاه‌های مختلفی را در شهرستان‌های مختلف در استان‌های متعدد کشور در دستور کار داریم، گفت: پیش از این نیز حدود ۴ سال قبل ما این نمایشگاه را در شهرستان زرند داشتیم که خوشبختانه استقبال مردم و علاقه آن‌ها به سنگ‌های قیمتی موجب شد که باز مقصد نمایشگاه را شهرستان زرند انتخاب کنیم.

 

مسئول نمایشگاه سنگ‌های قیمتی و زیورآلات زرند بیان داشت: توجه به صنعت تراش سنگ و زیورالات از بسیاری جهات به ویژه مسائل اقتصادی و گردشگری برای یک شهر می‌تواند مفید باشد و افراد می‌توانند با هزینه بسیار کم اقدام به راه‌اندازی کارگاه‌های صیقل‌دهی و آماده‌سازی سنگ‌های قیمتی نمایند که این موضوع هم‌اکنون در برخی شهرستان‌های استان کرمان نیز رونق دارد.

 

عزیزپور گفت: در این نمایشگاه انواع مختلف سنگ‌های قیمتی و زیبا از جمله انواع فیروزه، عقیق، کهربا، یاقوت، آمیتیست، زمرد، و دیگر سنگ‌ها و همچنین انواع نقره‌جات، زیورآلات، گردنبند، دستبند و انگشتر با قیمت مناسب در معرض دید علاقه‌مندان و دوستداران به صنعت سنگ قرار داده شده است.

 

وی با تشکر از حضور مسئولین شهرستان از جمله نماینده مردم در مجلس، شهردار، و مسئولین انتظامی و دادگستری در مراسم افتتاح این نمایشگاه بیان داشت: استقبال مردم تا این لحظه خوب بوده است اما با توجه به اطلاع‌سانی که در روزهای اخیر انجام داده‌ایم و نیز با توجه به علاقه‌ای که از مردم به ویژه بانوان نسبت به سنگ‌های قیمتی و زیورآلات سراغ داریم امید آن داریم که حضور و استقبال مردم بیش از پیش شود.

 

لازم به توضیح است که این نمایشگاه در خیابان امام و در سالن جنبی مدرسه امام قدیم  (روبروی مرکز بهداشت) برگزار شده است و تا ۱۳ آبان ماه نیز پذیرای علاقه‌مندان می‌باشد.

 

 

sangmarket_sz5s4dsd401 sangmarket_sz5s4dsd402 sangmarket_sz5s4dsd403 sangmarket_sz5s4dsd404 sangmarket_sz5s4dsd405 sangmarket_sz5s4dsd406 sangmarket_sz5s4dsd407 sangmarket_sz5s4dsd408 sangmarket_sz5s4dsd409 sangmarket_sz5s4dsd410 2 sangmarket_sz5s4dsd412 sangmarket_sz5s4dsd413

 

1 sangmarket_sz5s4dsd416 sangmarket_sz5s4dsd418

3 sangmarket_sz5s4dsd420 sangmarket_sz5s4dsd421 sangmarket_sz5s4dsd422 sangmarket_sz5s4dsd423 sangmarket_sz5s4dsd424

 

انتهای پیام/