یاسر اسماعیلی ورزشکار زرندی عازم مسابقات جهانی می شود

یاسر اسماعیلی در وزن ۹۰ کیلوگرم به همراه تیم پرورش اندام ایران به منظور حضور در مسابقات مستر المپیا مسکو روز پنجشنبه ۶ آبان ماه سال جاری، ایران را به مقصد روسیه ترک می نماید.

یاسر اسماعیلی ورزشکار زرندی به همراه تیم پرورش اندام ایران عازم مسابقات جهانی می شود.


به گزارش صدای زرند، “یاسر اسماعیلی” در وزن ۹۰ کیلوگرم به همراه تیم پرورش اندام ایران به منظور حضور در مسابقات مستر المپیا مسکو روز پنجشنبه ۶ آبان ماه سال جاری، ایران را به مقصد روسیه ترک می نماید.

 

فرماندار زرند، رئیس شورای اسلامی شهر زرند و برخی از مسئولین اجرایی، ورزشکاران و ورزش دوستان این شهرستان، یاسر اسماعیلی ورزشکار ملی پوش و قهرمان آسیا در رشته پرورش اندام شهرستان را جهت حضور در مسابقات جهانی بدرقه نمودند.

 

badreghe-yaser-esmaili

 

“حبیب الله خنجری” فرماندار زرند در مراسم بدرقه این ورزشکار، گفت: علیرغم وجود مشکلات جاری در حوزه ورزش امیدواریم بتوانیم با همت و پشتکار مسئولین و کمک و راهنمایی ورزشکاران، سطح ورزشی شهرستان زرند را ارتقاء بخشیم.

 

وی با بیان این موضوع که صنعت در زرند نوپا می باشد، بیان داشت: در شهرستان هایی که صنایع آن به ورزش کمک می کنند، دلیلش این است که در آن مناطق صنعت به بهره برداری کامل رسیده است، اما در زرند صنایع هنوز تازه وارد و نوپا می باشند و امیدواریم با تلاش مسئولین و همت مدیران صنایع و معادن، بتوانیم ورزش در شهرستان زرند را شکوفا نماییم.

 

فرماندار زرند با اشاره به وجود مسائل و مشکلات اجتماعی در جامعه عنوان کرد: بهترین راهی که می توان از طریق آن نوجوانان و جوانان را از آسیب های اجتماعی و معضلات فرهنگی باز داشت، توسعه و ترویج ورزش می باشد.

 

وی در پایان ضمن آرزوی توفیق و سربلندی برای یاسر اسماعیلی ورزشکار ملی پوش پرورش اندام شهرستان، از خانواده وی جهت تربیت و معرفی چنین فرزند غیوری به جامعه اسلامی ایران و جهان تقدیر و تشکر نمود.

 

آرزوی موفقیت و سربلندی برای آقای یاسر اسماعیلی ورزشکار خوش اخلاق شهرمان را داریم.

 

انتهای پیام/