با وقوع 11 زمین‌لرزه طی دیروز و امروز

زرند همچنان بر مدار زلزله قرار دارد

با وقوع ۱۱ زمین‌لرزه طی دیروز و امروز زرند همچنان بر مدار زلزله قرار دارد.

با وقوع ۱۱ زمین‌لرزه طی دیروز و امروز زرند همچنان بر مدار زلزله قرار دارد.

به گزارش صدای زرند، پس از زلزله ۴.۸ ریشتری عصر پنجشنبه ۲۹ مهرماه، زرند همچنان با زلزله‌های متعددی روبه‌رو است.

 

طی روز گذشته و تا عصر امروز ۱۱ زمین‌لرزه شهرستان زرند را تکان داده است.

 

بزرگترین آن با قدرت ۳.۳ ریشتر در ساعت ۰۲ و ۴۳ دقیقه و ۲۲ ثانیه بامداد امروز در عمق ۱۰ کیلومتری زمین اتفاق افتاد.

 

در پی زلزله‌ها و پس‌لرزهای متعدد در شهرستان زرند شمار زیادی از شهروندان طی دو شب گذشته در هوای سرد و فضای آزاد شب را سپری کردند.

 

zelzele-zarand_03

 

مسلم شجره یکی از شهروندان زرندی که در چادر مسافرتی به سر می‌برد، گفت: با توجه به زلزله‌های پی‌درپی جرأت خوابیدن در ساختمان را نداریم و هرجا که مراجعه کردم، موفق به دریافت حتی یک چادر را نشدم.

 

وی ادامه داد: مجبور شدم در چادر مسافرتی اسکان یابم که بیشتر در فصل تابستان مورد استفاده قرار می‌گیرد در چادر هم هوا بسیار سرد است و با توجه به اینکه نوزاد سه ماهه‌ای دارم، دچار سرماخوردگی شده است.

 

محمد علیزاده یکی دیگر از شهروندان زرندی نیز گفت: چندین بار به فرمانداری مراجعه کردم و اعلام کردند که توزیع چادر در برنامه ما نیست، لذا با ناامیدی به هزار بدبختی توانستم یک چادر مسافرتی تهیه و از آشناهایم قرض بگیرم و آن هم این قدر سرد است که با سختی فراوان مجبور به استفاده از آن شدیم.

 

خانم عربپور یکی دیگر از شهروندان زرندی نیز گفت: آیا مسؤولان خبر دارند که ما در چه وضعیتی به سر می‌بریم، آیا خبر دارند که چند شب است که در هوای سرد بدون چادر به سر می‌بریم و مسؤولان باید چاره‌اندیشی کنند.

 

انتهای پیام/