صدای زرند گزارش می دهد:

بیمارستانِ ISO در زرند پتو ندارد!!

به گوش مسئولین محترم برسانید که بیمارستان ISO که ادعایش را نیز می کنند به پتو مجهز کنند و اگر هم توان مالی ندارند، حداقل به بخش زنان و اطفال پتوی بیشتری بدهند تا بچه و زنان سرما نخورند.

 بیمارستانِ ISO در زرند پتو ندارد.

iso

به گزارش خبرنگار ما، “زهرا” یکی از شهروندان زرندی در این باره به صدای زرند گفت: چند روزی هست خواهر بینوای من در بیمارستان زرند بستری است و در این روزها که لرزه زرند را گرفته بود خیلی از مقاوم نبودن این بیمارستان می ترسیدیم و بارها در این باره به این طرف و آن طرف پیام می دادیم.

 

وی ادامه داد: اما متاسفانه باید بگویم نه تنها بیمارستان های زرند مقاومتی در برابر زلزله ندارند بلکه استاندارهای اولیه را نیز رعایت نمی کنند.

 

شهروند زرندی افزود: خواهرم شب گذشته را بدون پتو در بخش زنان بیمارستانی که می گویند حتی استانداردهای ISO هم دارد به سر کرد و پرستار بیمارستان به ما می گوید چون بیماران زیاد هستند پتو به اندازه کافی برای همه نداریم و اجازه نداریم از بخش های دیگر هم برای این بخش پتو بیاوریم.

 

زهرا همچنین گفت: ما اصلاً اشتباه کردیم گفتیم که بیمارستان جدید می خواهیم و اصلاً کجا خواستیم کسی به فکر مقاوم سازی باشد، فقط به گوش مسئولین محترم برسانید که بیمارستان ISO که ادعایش را نیز می کنند به پتو مجهز کنند و اگر هم توان مالی ندارند، حداقل به بخش زنان و اطفال پتوی بیشتری بدهند تا بچه و زنان سرما نخورند.

 

انتهای پیام/