برای نوزدهمین سال متوالی;

کاروان دوچرخه‌سوران زرندی به پابوس علی‌ابن‌موسی‌الرضا (ع) رفتند (+تصاویر)

صبح امروز، برای نوزدهمین سال متوالی گروهی ۸ نفره از دوچرخه‌ سواران زرندی این شهر را به قصد زیارت آقا علی‌ ابن‌ موسی‌ الرضا (ع) ترک کردند.

صبح امروز گروهی ۸ نفره از دوچرخه‌ سواران زرندی این شهر را به قصد زیارت آقا علی‌ ابن‌ موسی‌ الرضا (ع) ترک کردند.

به گزارش صدای زرند، تیم دوچرخه سواری ثامن الحجج آقا علی ابن موسی الرضا (ع)، صبح امروز ساعت ۶.۵ برای زیارت آقا علی ابن موسی الرضا (ع) به سمت مشهد مقدس حرکت کردند.

 

“علی توحیدی” مسئول و بانی اصلی این طرح در گفتگو با صدای زرند گفت: اکنون حدود ۱۹ سال است که این طرح هر ساله برگزار می‌شود و از سال ۷۶ بود که بنده این طرح را با ۴ دوچرخه‌سوار آغاز کردم.

 

وی گفت: تمام هزینه‌های این طرح از جیب خود افراد و با ثبت‌نامی که از علاقه‌مندان انجام می‌شود پرداخت می‌شود که امسال ۸ نفر برای این موضوع ثبت‌نام کردند.

 

توحیدی گفت: سال اولی که این طرح را اجرا کردیم مسیر رفت ما که تمام آن را رکاب زدیم ۱۰ روز طول کشید اما در حال حاضر توقع داریم که این مسیر را در صورتی که شرایط آب و هوایی و جاده‌ای مناسب باشد طی ۶ روز به اتمام برسانیم.

 

وی گفت: روزانه حدود ۶۰ الی ۸۰ کیلومتر را رکاب می‌زنیم و این موضوع ضمن سلامتی و ورزشی که برای ما دارد شوق ما را برای زیارت آقا علی ابن موسی الرضا (ع) بسیار بالا می‌برد.

 

تصاویری از زمان بدرقه این کاروان که توسط خبرنگار صدای زرند ثبت شده است در ادامه آورده شده است.

 

 

bicycle-emamreza-zarand-mashhad_06

bicycle-emamreza-zarand-mashhad_05

bicycle-emamreza-zarand-mashhad_04

bicycle-emamreza-zarand-mashhad_07

 

 

انتهای پیام/