خنجری فرماندار زرند:

فرهنگ شهادت ضامن پایداری انقلاب و نظام اسلامی است

فرماندار زرند در نخستین جلسه شورای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان، گفت: فرهنگ‎های مقدسی مانند شهادت و ایثار ضامن دوام و پایداری انقلاب و نظام اسلامی هستند.

فرماندار زرند گفت: فرهنگ‎های مقدسی مانند شهادت و ایثار ضامن دوام و پایداری انقلاب و نظام اسلامی هستند.

به گزارش صدای زرند به نقل از فارس، “حبیب‎الله خنجری” در نخستین جلسه شورای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان با ادای احترام به مقام شامخ شهدای ایران اسلامی اظهار داشت: هدف از برگزاری اینگونه جلسه‎ها زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان والامقام و ایثارگران از جان گذشته است.

 

وی بیان داشت: باید یادآوری کنیم که هرگز رشادت، دلاوری، ایثار و فداکاری‎های آنها از ذهن و خاطره‎مان فراموش نمی‎شود.

 

خنجری تصریح کرد: فرهنگ شهادت و ایثار ریشه در ارزش‎های دینی و معنوی ما دارد و عزت و سربلندی امروز ایران اسلامی مدیون و مرهون خون شهداست.

 

shora-tose

 

فرماندار زرند ادامه داد: توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از وظایف ذاتی مسئولان است و فرهنگ‎های مقدسی مانند اینها ضامن دوام و پایداری انقلاب و نظام اسلامی هستند که مسئولان در این زمینه وظیفه خطیر و سنگینی بر عهده دارند.

 

وی افزود: ترویج فرهنگ ایثارگری و شهادت باید در کنار سایر وظایف اداره‎ها و دستگاه‎های اجرایی مهم تلقی شود.

 

نخستین جلسه شورای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان زرند به ریاست فرماندار و با حضور سردار محمدرضا حسنی‎سعدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان و دیگر اعضا در محل فرمانداری برگزار شد.

 

انتهای پیام/