بازدید مسئولین از بازار زرند/

بعد از زلزله اخیر زرند، وضعیت بازار این شهر اسفناک است / همت ارگان‌های مختلف برای حل مشکل بازار زرند

حاج مهدی برهانی نژاد رییس شورای شهر که به همراه دکتر امیری و حاج آقا خنجری از بازار زرند پس از زلزله بازدید داشتند اظهار داشت: وضعیت بازار اسفناک است و با توجه به اهمیت آن عزم همه ادرات مربوطه و بازاریان را می طلبد.

دکتر امیری نماینده مردم در مجلس به اتفاق فرماندار، شهردار، رییس شورای شهر و رییس اداره میراث فرهنگی زرند از بازار این شهر بازدید کرد و در جریان خسارات وارده به این بازار بعد از زلزله ۴.۸ ریشتری شامگاه پنجشنبه قرار گرفتند.

 

به گزارش صدای زرند، در این بازدید دکتر امیری با اشاره به خسارتی که بخشی از بازار زرند در پی زلزله اخیر متحمل شده گفت: از شهرداری و سایر دستگاهها می‌خواهم به صورت ویژه قسمت‌های آسیب‌دیده را ایمن تا از بروز مشکلات برای شهروندان جلوگیری شود.

 

رییس مجمع نمایندگان استان با اشاره به اهمییت تاریخی بازار زرند و اینکه دومین بازار بزرگ و سرپوشیده استان می‌باشد، افزود: باید فضای مناسبی جهت بهسازی و مقاوم‌سازی بازار با مشارکت اهالی بازار و دستگاه‌های مرتبط آماده و با سرعت اجرایی شود چرا که در آستانه فصل سرما و شروع نزولات آسمانی هستیم و نباید زمان را از دست بدهیم.

 

امیری درباره سد معبر بازار و دست فروشان دوره‌گرد خصوصاً اتباع افغانی گفت: قطعاً ابزارهای قانونی در اختیار شهرداری است و این نهاد به وظایف  
 قانونی خود در جهت رفع مشکلات مطرح شده عمل خواهد کرد.

 

حاج مهدی برهانی نژاد رییس شورای شهر که به همراه دکتر امیری  و حاج آقا خنجری از بازار زرند پس از زلزله بازدید داشتند اظهار داشت: وضعیت بازار اسفناک است و با توجه به اهمیت آن عزم همه ادرات  مربوطه و بازاریان را می طلبد.

 

ایشان خاطر نشان کرد دو موضوع مقاوم‌سازی و وضعیت ظاهری بازار خطرناک و ناخوشایند  می‌باشد.

 

وی با اشاره به بازدید امروز مسولین اعلام کرد: جناب آقای خنجری پیشنهاد جلسه‌ای فوری با حضور دادستان، شورای شهر، شهردار، میراث فرهنگی و اداره برق در کمتر از ۲۴ ساعت آینده را دادند.

 

bazdid_bazar_sz654sd01 bazdid_bazar_sz654sd02 bazdid_bazar_sz654sd03 bazdid_bazar_sz654sd04 bazdid_bazar_sz654sd05 bazdid_bazar_sz654sd06 bazdid_bazar_sz654sd07 bazdid_bazar_sz654sd08 bazdid_bazar_sz654sd09 bazdid_bazar_sz654sd10 bazdid_bazar_sz654sd11 bazdid_bazar_sz654sd12 bazdid_bazar_sz654sd13 bazdid_bazar_sz654sd14 bazdid_bazar_sz654sd15 bazdid_bazar_sz654sd16 bazdid_bazar_sz654sd17 bazdid_bazar_sz654sd18

 

انتهای پیام/