به دلیل تقاضای زیاد مردمی/

امروز صورت می‌پذیرد: برگزار نماز استغفار جمعی به همراه نماز و دعای فرج توسط امام جمعه زرند

امام جمعه زرند گفت: طبق هماهنگی که با هیات امنای سقاخانه حضرت ابوالفضل (ع) زرند انجام شده، قرار است که امروز شنبه ۸ آبان ماه، نماز مغرب و عشا در این مسجد برگزار شود و بعد از آن نماز و دعای فرج نیز به صورت دسته جمعی در این محل برگزار شود که از همه مردم متدین شهرستان برای حضور در این نماز دعوت به عمل می‌آید.

به گزارش صدای زرند، در پی درخواست‌های مکرر مردم در زمینه برگزاری مراسم استغفار و طلب آمرزش جهت رفع بلای زلزله از شهرستان زرند حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیمی امام جمعه زرند تصمیم به برگزاری نماز استغفار دسته جمعی به همراه نماز و دعای فرج گرفتند.

 

namaz_va_tasbih_sz54s1d

 

حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیمی در این باره به صدای زرند گفت: نماز و دعای فرج بسیار مورد تاکید قرار گرفته است و می‌تواند در این شرایط مفید واقع شود.

 

وی از تمامی مردم برای حضور در این مراسم دعوت به عمل آورد و گفت: طبق هماهنگی که با هیات امنای سقاخانه حضرت ابوالفضل (ع) زرند انجام شده، قرار است که امروز شنبه ۸ آبان ماه، نماز مغرب و عشا در این مسجد برگزار شود و بعد از آن نماز و دعای فرج نیز به صورت دسته جمعی در این محل برگزار شود که از همه مردم متدین شهرستان برای حضور در این نماز دعوت به عمل می‌آید.

 

انتهای پیام/