خنجری فرماندار زرند:

زمین‌لرزه ۴.۶ ریشتری زرند خسارت جانی نداشت/ عمیق‌تر شدن شکاف ساختمان‌های آسیب‌دیده

خنجری فرماندار زرند با اشاره به اینکه زمین‌لرزه ۴.۶ ریشتری عصر امروز زرند تاکنون خسارت جانی نداشته است، گفت: شکاف ساختمان‌هایی که در اثر زمین‌لرزه‌های قبلی دچار آسیب شده بودند عمیق‌تر شده است.

فرماندار زرند با اشاره به اینکه زمین‌لرزه ۴.۶ ریشتری عصر امروز زرند تاکنون خسارت جانی نداشته است، گفت: شکاف ساختمان‌هایی که در اثر زمین‌لرزه‌های قبلی دچار آسیب شده بودند عمیق‌تر شده است.

 

khanjeri-farmandar-zarand

به گزارش صدای زرند، “حبیب الله خنجری” در گفت‌وگو با مهر با اشاره به وقوع زمین لرزه ۴.۶ ریشتری عصر امروز (۱۰ آبان ماه) در زرند اظهار کرد: براساس بررسی های صورت گرفته تاکنون این زمین لرزه خسارت جانی نداشته و هیچ کس در خصوص زمین لرزه به بیمارستان و مراکز درمانی مراجعه نکرده است.

 

وی در خصوص خسارت مالی زمین لرزه عصر امروز گفت: در زمین های ۴.۷ و ۴.۸ ریشتری گذشته خساراتی به برخی ساختمان ها وارد شده بود که در اثر زمین لرزه ۴.۶ ریشتری عصر امروز این شکاف ها عمیق تر شد.

 

خنجری از اعزام تیم کارشناسی مرتبط با دستگاه های لرزه نگار زرند برای بررسی وضعیت گسل های منطقه زرند خبر داد و اظهار کرد: بررسی در این خصوص در حال انجام است و تاکنون نتیجه بررسی های مشخص نشده است.

 

فرماندار زرند همچنین گفت: امروز صبح پنج تیم کارشناسی برای بررسی وضعیت ساختمان های زرند تشکیل شده است.

 

لازم به ذکر است، زلزله ای به بزرگی ۴.۶ ریشتر ساعت ۱۷:۱۳:۵۹ در عمق ۱۰ کلیومتری زرند را لرزاند.

 

انتهای پیام/