افتتاح مرکز پلیس فتا در زرند تا پایان سال جاری

سردار حسین چناریان پیش از ظهر دیروز (شنبه) در نشست خبری اظهار داشت: مهمترین پیشامدی که ‌سال جاری در کشور ما همه مسائل اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و امنیتی ‌را ‌رقم زد، برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر بود. به گزارش “صدای زرند” به نقل از خبرگزاری فارس، فرمانده‌ انتظامی استان کرمان با اشاره به […]

SedayeZarand.IRسردار حسین چناریان پیش از ظهر دیروز (شنبه) در نشست خبری اظهار داشت: مهمترین پیشامدی که ‌سال جاری در کشور ما همه مسائل اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و امنیتی ‌را ‌رقم زد، برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر بود.

به گزارش “صدای زرند” به نقل از خبرگزاری فارس، فرمانده‌ انتظامی استان کرمان با اشاره به روند کاهش جرائم و رخدادهای امنیتی مهم در استان کرمان‌ بیان داشت:‌ در سرقت‌های مهم مانند بانک، طلا‌فروشی، کیف‌قاپی، قتل عادی، قتل مسلحانه و سرقت‌های مسلحانه کاهش داشته‌ایم و  در مجموع وقوع جرائم مهم ۱۰ درصد‌ در ۹ ماه سال جاری نسبت به سال گذشته در استان کرمان کاهش دارد.

سردار چناریان گفت:‌ طی سال جاری در حوزه فضای مجازی و سایبری نسبت به سال گذشته‌ در پلیس فتا‌‌ با توسعه تجهیزات‌ و افتتاح پنج مرکز پلیس فتا در شهرستان‌های جیرفت، کهنوج، سیرجان، رفسنجان، و بم رشد دارشته ایم.

چناریان ابراز داشت: ‌تا پایان سال جاری به درخواست مردم دو مرکز پلیس فتا دیگر در شهرستان زرند و بافت افتتاح می‌شود ‌و امیدواریم هر چه زودتر بتوانیم دفاتر پلیس فتا را در سراسر شهرستان‌های استان کرمان راه‌اندازی کنیم.

ایشان همچنین بیان داشتند:‌ پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان کرمان، در برخورد با جرائم حوزه مجازی از جمله کلاهبرداری، جعل و جرائم اخلاقی برخوردهای خوبی داشته و در دستگیری عوامل این جرائم نیز به خوبی تلاش کرده است.

انتهای پیام/