تحلیلی بر تدبیر مسئولین در زلزله‌های اخیر زرند/

نمایش خوب زرندی‌ها در نیمه اول!!

تیم زرند گرچه توانسته مصوبات خوبی را بگیرد اما باید بداند فقط تا اردیبهشت ۹۶ فرصت دارد این طرح‌ها را عملیاتی کند واِلا بازی را کلاً می‌بازد و باید بداند که نتیجه بازی در مجموع دو نیمه است.

صدای زرند: گرچه سوت مسابقه ناگهانی زده شد و بازیکنان زرندی به کاپیتانی خنجری و سر مربیگری دکتر امیری آمادگی کامل نداشتند و عده‌ای از سکونشینان زرندی احساسی شده بودند و متوقع بودند در همان لحظات آغازی تیم تمام تاکتیک‌های خود را عملیاتی کند.

 

bazizelzele_sz32ss3501اما تیم تدبیر و امید زرند با اتکا به تجربه گذشته خود در تیم اصلاحات آرامش خود را حفظ کرد تا بتوانند روند بازی را در دست بگیرد. نبود تیم رسانه‌ای هدف دار در کنار تیم زرند سکوها را گاهی اوقات از کنترل خارج می‌کرد و فقط بعضی بازیکنان که سابقه رسانه‌ای داشتند از هیاهوی ورزشگاه در امان بودند.

 

شوک دوم به تیم وارد شد و این‌جا بود که صدای اعتراضات بالا گرفت؛ به حدی که عده‌ای استهزاء تیم را شروع کردند. اما تیم باز اسیر اتفاقات نشد. حتی در خلال بازی توانست بعضی از نمایش‌ها استانی و رسمی خود را در کنار زمین همچون تقدیر از سرمایه‌گزاران و کارآفرینان منطقه ۵ استانی، اقتصاد مقاومتی و همایش مسولین آموزش و پرورش استان را اجرا کند تا مسولین استانی تیم با تشکر از روند منطقی و آرام تیم، آمادگی خود برای حمایت از زرند را در قالب بیش از بیست مصوبه ستاد بحران اعلام نمایند.

 

بر خلاف روند بازی شوک سوم نیز به تیم وارد شد و تیم اجباراً نحوه بازی خود را عوض کرد تا بتوانند سکوها را کنترل نماید، اما عملا همان روند آرامش در داخل، چانه‌زنی و حساسیت و پیگیری در خارج شهر را ادامه داد. به نحوی که اسپانسر پایتخت و مسولین تهرانی و استانی تیم تدبیر و امید برای حمایت از تیم محبوب و هزاران هوادار آن شخصاً در زرند حاضر شدند! اتفاقی که قبلاً رخ نداده بود. حمایت همه جانبه مسولین کشوری و استانی از تیم و حضور هوشمندانه همشهریان زرندی توانست نیمه اول را به نفع تدبیر و امید رقم بزند. گرچه چالش‌ها و اتفاقات ناگوار نیمه نخست هنوز در ذهن مردم زرند باقیست اما این آغازی است برای نیمه دوم…

 

حواشی نیمه اول:

 

بعضی از بازیکنان تیم حرکات انفرادی داشتند و حتی در جریان بازی عکس سلفی و یا دست نوشته‌ای را نشان حاضرین می‌دادند مثل آقا شهریار.

 

بعضی از سکونشینان به حق خواسته خود را طلب می‌کردید اما متاسفانه بعضی از حامیان مربی سابق از این فرصت برای خود سوء استفاده می‌کردند.

 

عملکرد روابط عمومی خاص تیم نسبت به عملکرد تیم ضعیف‌تر بود و رسانه‌ها خود بر اساس اصل خبر رسانی خبرها را منتشر می‌کردند و شاید عدم همگرایی باعث سوء تفاهم‌هایی در این زمینه نیز شده بود.

 

در پایان نیمه نخست حتی تیم کوهبنان خود را زرندی معرفی کرد تا با استفاده از سرمربی مشترک خود در امتیازات حاصله شریک باشد.

 

بازی خوب اعضا تیم همچون هلال‌احمر، شورای شهر، کارکنان شهرداری، بنیاد مسکن، بخشداری، اداره برق و… در کنار کمیته نظارتی دادستانی و دادگستری و نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی نقش موثری در این موفقیت داشت که شاید کمتر در لنز دوربین‌ها دیده شد.

 

حضور مربی به‌نام استانی، آقای رزم‌حسینی و حمایت بی دریغشان از شهر زرند را ارج می‌نهیم. امید آن داریم باز هم در آینده ما تصویر ایشان را ببینیم.

 

تیم زرند گرچه توانسته مصوبات خوبی را بگیرد اما باید بداند فقط تا اردیبهشت ۹۶ فرصت دارد این طرح‌ها را عملیاتی کند واِلا بازی را کلاً می‌بازد و باید بداند که نتیجه بازی در مجموع دو نیمه است.

 

شنیده‌ها حاکی از آن است که بازیکنان حاشیه‌دار و غیر بومی احتمالاً در نیمه دوم کمتر به بازی گرفته خواهند شد.

 

امید آن داریم هم بازیکنان و هم هواداران در پایان راضی از نتیجه حاصله باشند و بعضی از رسانه‌ها از روش قدیمی خود یعنی تقدیر از بازیکنان استانی و کشوری تیم و نادیده گرفتن زحمات بازیکنان زرندی تیم دست بردارند.

 

انتهای پیام/