صدای زرند:

تودیع و معارفه رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان زرند برگزار شد (+تصاویر)

مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان زرند صبح امروز با حضور مدیر کل این سازمان در تالار فرهنگیان این شهر برگزار شد و حجت الاسلام زواری بعنوان رئیس جدید معرفی شد.

مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان زرند صبح امروز با حضور مدیر کل این سازمان در تالار فرهنگیان این شهر برگزار شد و حجت الاسلام زواری بعنوان رئیس جدید معرفی شد.

 

به گزارش صدای زرند، مراسم تودیع علی حسنی نژاد رئیس اداره اوقاف و امورخیریه زرند و معارفه حجت الاسلام محمد زواری با حضورحجت الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرند و حجت الاسلام ابوالقاسم قادری معاون بازرسی  اداره کل  اوقاف و امور خیریه استان، علی صادقزاده معاون فرماندارزرند و مسئولین شهرستان و هیئت امناء مساجد و اماکن و بقاع متبرکه شهرستان برگزار گردید.

 

در این مراسم صادق زاده با اشاره به اینکه اصل کار اوقاف اجرای امینانه نیت واقف می‌باشد گفت: شهرستان زرند دارای موقوفات زیادی می‌باشد که مسئولین شهرستان با همکاری با اداره اوقاف  تلاش بسیار زیادی در حفظ این موقوفات کرده اند و سعی در حفظ نیت واقفان و جلب اعتماد آنان نسبت به این امر خدا پسندانه کردند.

 

وی در ادامه گفت: تعداد زیادی از موقوفات شهرستان زرند جزء میراث فرهنگی و از ابنیه تاریخی شهرستان می‌باشند که تنها با همکاری ادارات مرتبط می‌توان آنها را  به بهره‌برداری رساند و  در کنار حفظ این بناها، هم مردم از آنها استفاده کنند و هم نیت واقفان آنها اجرا گردد.

 

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام قادری با اشاره به این مطلب که اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان در چند سال گذشته در طیف الف کشور قرار داشته است، از خدمات آقای حسنی نژاد تقدیر کرد.

 

وی همچنین مقاوم‌سازی اماکن متبرکه که در زمین‌لرزه‌های اخیر آسیب دیده اند را ضروری دانست و گفت: وقف یک احسان ماندگار است.

 

دیگر سخنران مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره اوقاف و امور خیریه زرند حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان زرند بود. وی با اشاره به اینکه وقف به برکت انقلاب اسلامی در ایران زنده شده است از تلاش‌های حسنی‌نژاد در حفظ اموال موقوفه تقدیر نمود.

 

در پایان این مراسم با اهداء لوح سپاس از زحمات علی حسنی‌نژاد قدردانی و حکم انتصاب حجت‌الاسلام زواری به عنوان سرپرست جدید اوقاف زرند به نامبردگان اهدا شد.

 

در پایان این مراسم با اهداء لوح سپاس از زحمات علی حسنی نژاد تقدیر شد و حجت‌الاسلام والمسلمین محمد زواری بعنوان سرپرست جدید اوقاف و امور خیریه زرند معرفی شد.

 

todie-oghaf-zarand-950816_-1 todie-oghaf-zarand-950816_-2 todie-oghaf-zarand-950816_-4 todie-oghaf-zarand-950816_-5 todie-oghaf-zarand-950816_-7 todie-oghaf-zarand-950816_-8 todie-oghaf-zarand-950816_-10 todie-oghaf-zarand-950816_-11 todie-oghaf-zarand-950816_-12 todie-oghaf-zarand-950816_-13 todie-oghaf-zarand-950816_-14 todie-oghaf-zarand-950816_-9 todie-oghaf-zarand-950816_-3 todie-oghaf-zarand-950816_-6

 

انتهای پیام/