حجت‌الاسلام ابراهیمی، خطیب نماز جمعه زرند:

بسیجیان همواره پشت سر ولایت حرکت می‌کنند / استکبار جهانی از شجاعت‌های بسیجیان در هراس است

خطیب جمعه زرند گفت: امروز قدرت و عظمت بسیج و شکست ناپذیری آن برای همگان به ویژه استکبار ثابت شده است و دشمنان بویژه استکبار جهانی از شجاعت‌های بسیجیان در هراسند.

امام جمعه زرند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تمسک به آیات و روایت بیان داشت: گردانندگان هیئت حاکمه‌ی بر آمریکا آدم‌های خود خواه، متکبر و دارای حماقت جمعی هستند.

 

به گزارش صدای زرند، حجت‌الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه زرند با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج، تشکیل بسیج به فرمان حضرت امام (ره) را  ابتکاری حکیمانه و مایه افتخار و عظمت ایران اسلامی دانست و گفت: بسیجیان همواره پشت سر ولایت حرکت می‌کنند و موفقیت‌های امروز ایران اسلامی هم مرهون تفکر بسیجی است.

 

ebrahimi_001

 

خطیب جمعه زرند گفت: امروز قدرت و عظمت بسیج و شکست ناپذیری آن برای همگان به ویژه استکبار  ثابت شده است و دشمنان بویژه استکبار جهانی از شجاعت‌های بسیجیان در هراسند.

 

امام جمعه زرند تفکر و روحیه بسیج را یک ارزش دانست و گفت:  نقش بسیج در خنثی کردن نقشه‌ها ی شوم دشمنان بسیار موثر و ارزشمند بوده است و این الگوی مردمی و دفاعی اسلام و کشور هم‌اکنون در کشورهای همسایه از جمله سوریه و عراق نیز به اجرا در آمده و نتایج ارزشمندی را در پی داشته است.

 

امام جمعه زرند با اشاره به دشمنی‌های آمریکا علیه ایران اسلامی  گفت: نتیجه انتخابات آمریکا فهم بهتری به افرادی می‌دهد که همچنان به فکر سازش با آمریکا هستند و این کشور را حلال مشکلات می‌دانند.

 

وی آمریکا را دشمن اصلی ایران اسلامی دانست و گفت: به فرموده حضرت امام خمینی (ره) آمریکا را زیر پا می‌گذاریم و آمریکایی که اولین کشور مقروض در دنیا و اولین کشور جنگ طلب و آدم کش است و به قدری در مشکلات خود غوطه‌ور شده که عاقبت فتنه‌ها و توطعه‌ها دامن خودشان را گرفته است.

 

وی با اشاره به فرارسیدن اربعین حسینی، راهپیمایی بزرگ اربعین را هشداری بزرگ به دشمنان اسلام و قران دانست و افزود: حضور میلیونی زائران در این راهپیمایی نشانه عظمت عاشورا است.

 

انتهای پیام/