صدای زرند گزارش می‌دهد:

تجمع اعتراضی کارکنان بیمارستان سینای زرند / خواسته‌های معترضین چیست؟

بنا به گفته مسئولین شهرستان زرند: تمامی کارکنان، حتی کارکنان بخش خدمات، بعد از تعطیلی بخش‌هایی از بیمارستان سینا به بیمارستان امام علی (ع) منتقل شده‌اند و هیچکس از کار بیکار و اخراج نشده است و اعتراض افراد تنها به برخی مسائل پیرامون جابجایی‌ها است و نه صِرف تعطیلی این بیمارستان.

صبح امروز جمعی از پرستاران و کارکنان بیمارستان سینای زرند در اعتراض به شرایط ایجاد شده بعد از زلزله‌های اخیر در زرند، یعنی تعطیلی بخش‌هایی از این بیمارستان و انتقال جمعی از کارکنان و پرستاران این بیمارستان به بیمارستان امام علی (ع) – تامین اجتماعی – جلوی فرمانداری این شهرستان تجمع کردند و اعتراض خود را به این شرایط به مسئولین مربوطه اعلام داشتند.

 

به گزارش صدای زرند، بعد از زلزله‌های اخیر در زرند و بنا به تصمیم مسئولین بیمارستانی، بخش‌هایی از بیمارستان سینای زرند به دلیل آسیب‌دیدگی ساختمان این بیمارستان، تعطیل شده است و عده‌ای از کارکنان به ویژه پرستاران این بیمارستان به بیمارستان امام علی (ع) زرند منتقل شده‌اند تا تکلیف ساختمان جدید و در حال احداث بیمارستان سینا مشخص شود.

 

tajamoe_sinahospital_sz65s6d

 

طبق اعلام کارکنان بیمارستان سینای زرند، بعد از انتقال آنان به بیمارستان امام علی (ع)، این بیمارستان با این افراد قراردادی یکساله امضای کرده است که این موضوع با توجه به تفاوت بین قوانین کاری بیمارستان سینا به عنوان یک بخش دولتی با بیمارستان امام علی (ع) به عنوان یک بخش غیردولتی، کمی بی عدالتی به آنان محسوب می‌شود.

 

بنا به گفته مسئولین شهرستان زرند: تمامی کارکنان، حتی کارکنان بخش خدمات، بعد از تعطیلی بخش‌هایی از بیمارستان سینا به بیمارستان امام علی (ع) منتقل شده‌اند و هیچکس از کار بیکار و اخراج نشده است و اعتراض افراد تنها به برخی مسائل پیرامون جابجایی‌ها است و نه صِرف تعطیلی این بیمارستان.

 

معترضین در این تجمع، طی نامه‌ای ۶ بندی از مسئولین امر خواسته‌هایی داشته‌اند که خلاصه این خواسته‌ها به شرح ذیل می‌باشد:

 

۱- به چه دلیل تنها عده‌ای از کارکنان بیمارستان سینا را به بیمارستان امام علی (ع) فرستاده‌اند و برخی دیگر را با عناوین رئیس، سوپروایز و… در بیمارستان نگه داشته‌اند و برخی از پرستاران نیز باید به دلیل عدم کار، در بیمارستان سینا قدم بزنند و عده‌ای دیگر در بیمارستان امام علی (ع) به صورت فشرده شیفت دهند.

 

۲- اعتراض به قرارداد یکساله‌ای که بیمارستان امام علی (ع)‌ با پرستاران بیمارستان سینا بسته است و نارضایی از بلاتکلیفی این افراد در مورد پرداخت اضافه‌کار در بیمارستان امام علی (ع).

 

۳- اعتراض به تفاوت موظفی ساعت کار بین کارکنان بیمارستان سینا (بیمارستان دولتی) و بیمارستان امام علی (ع) (بیمارستان غیردولتی).

 

۴- با وجود برخی خرابی‌ها در بیمارستان امام علی (ع)، اعتراض به تفاوت نگاه مسئولین در مورد تعطیلی بیمارستان سینا و عدم تعطیلی بیمارستان امام علی (ع).

 

۵- طبق گفته مسئولین شهرستان ساختمان جدید بیمارستان سینا تا ۶ ماه آینده آماده بهره‌برداری می‌باشد، پس چرا بیمارستان امام علی (ع) قرارداد یکساله با پرستاران بسته است.

 

۶- طبق گفته مسئولین بیمارستان سینا، قرار بوده است که کارکنان این بیمارستان در بخشی مجزا در بیمارستان امام علی (ع) مشغول به کار شوند که این وعده انجام نشده است و این کارکنان در بخش‌های این بیمارستان تقسیم شده‌اند.

 

به نظر می‌رسد که معترضین در این تجمع بیش‌تر از شرایط ایجاد شده در مورد امنیت شغلی و نیز برخی تبعیض‌های ایجاد شده ناراضی هستند تا تعطیلی بیمارستان سینا.

 

حتی بنا به گفته‌ی یکی از مطلعین، برخی از کارکنان بیمارستان امام علی (ع) نگاهی متفاوت به کارکنان بیمارستان سینا دارند که این موضوع موجب ناراحتی بیشتر در بین کارکنان بیمارستان سینا نیز شده است.

 

 در صورت دریافت اخبار جدید در این زمینه، اخبار تکمیلی از طریق همین پایگاه خبری اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

انتهای پیام/