حجت‌الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند:

توان دفاعی امروز کشور لرزه بر اندام دشمنان انداخته است

حجت‎الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند در همایش مشترک ائمه جماعات، هیئت امنای مساجد و فرماندهان حوزه و پایگاه‎های مقاومت بسیج شهرستان گفت: توان دفاعی امروز کشور لرزه بر اندام دشمنان انداخته است.

 حجت‎الاسلام  ابراهیمی امام جمعه زرند گفت: توان دفاعی امروز کشور لرزه بر اندام دشمنان انداخته است.

 

emamjome-basij

 

به گزارش صدای زرند، حجت‎الاسلام “علی ابراهیمی” شامگاه سه‎شنبه در همایش مشترک ائمه جماعات، هیئت امنای مساجد و فرماندهان حوزه و پایگاه‎های مقاومت بسیج شهرستان با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: بصیرت و آگاهی تمام اقشار مردم از امام خمینی(ره) و بسیج است.

 

وی با اشاره به نقش بسیجیان در دوران جنگ تحمیلی بیان داشت: رزمندگان جان بر کف با الگو گرفتن از فرهنگ عاشورا و اطاعت از بنیانگذار جمهوری اسلامی، حماسه‎های عظیمی آفریدند.

 

ابراهیمی تصریح کرد: رزمندگان با کمترین امکانات جنگی در حالی که حتی سیم خاردار هم در اختیار نداشتند در مقابل دشمنان تا بن دندان مسلح ایستادگی کردند و حتی یک وجب از خاک ایران را به دشمن ندادند.

 

وی با بیان اینکه انقلابی که امام خمینی(ره) به وجود آورد، دینی و ارزشی بود، افزود: ایشان در جامعه اسلامی ما تحول عظیم معنوی به وجود آورد.

 

ابراهیمی عنوان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز با تدبیر و هدایت رهبر معظم انقلاب به بزرگترین قدرت منطقه تبدیل شده است.

 

امام جمعه زرند با اشاره به اینکه توان دفاعی امروز کشور لرزه بر اندام دشمنان انداخته است، گفت: به برکت خون شهدا و فرهنگ بسیجی ایران اسلامی در تولید تجهیزات نظامی و موشکی به موفقیت‎های ارزشمندی دست یافته است.

 

وی ادامه داد: امروز بسیجیان و یاران وفادار مقام معظم رهبری موشک‎هایی با برد بیش از ۲ هزار کیلومتر تولید کردند که لرزه بر اندام استکبار انداخته است.

 

ابراهیمی با تمسک به روایتی گرانبها از رسول خدا(ص) به بیان فضیلت ایرانیان پرداخت و خاطرنشان کرد: ایشان فرمودند «بیشترین خدمت را به اسلام اهل فارس انجام می‎دهند».

 

امام جمعه زرند گفت: این فرمایش، ارزش مردم ایران را می‎رساند که پشتیبان دین خدا هستند.

 

وی اظهار داشت: در زمان رسول خدا(ص) به احکامی مانند نماز، روزه و جهاد عمل می‎شد، اما تنها امری که مردم به آن عمل نکردند، ولایت امیر مؤمنان(ع) بود.

 

ابراهیمی اضافه کرد: امام خمینی(ره) با بسیجیان، امر ولایت و اسلام ناب را زنده کرده و از همه چیز خود گذشتند و فداکاری کردند تا دین اسلام احیا شود.

 

امام جمعه زرند خطاب به تمام مسؤولان، مردم و بسیجیان گفت: نباید بگذارید، حرف ولی و رهبری روی زمین بماند و با بصیرت از ایشان پیروی کنید، چراکه طی تاریخ هرچه ضربه به اسلام وارد شده از سوی افراد بی‎بصیرت بوده است.

 

وی بر لزوم فراهم کردن زمینه جذب بیشتر جوانان و نوجوانان در مساجد تأکید کرد و بیان داشت: باید تلاش کنیم در مساجد و پایگاه‎های شهرستان ما جذابیت و نشاط باشد تا جوانان جذب آن شود.

 

انتهای پیام/