شاهرخی فرمانده ناحیه مقاومت زرند:

تفکر بسیجی تنها راه مقابله با نفوذ استکبار جهانی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند گفت: تفکر بسیجی تنها راه مقابله با نفوذ دشمنان و استکبار جهانی است. به گزارش صدای زرند به نقل از فارس، سرهنگ “علی‌اکبر شاهرخی” ظهر امروز در اجتماع بزرگ بسیجیان زرند، تفکر بسیجی را برگرفته از اندیشه‌های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری دانست و بصیرت و دشمن‌شناسی را […]

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند گفت: تفکر بسیجی تنها راه مقابله با نفوذ دشمنان و استکبار جهانی است.

به گزارش صدای زرند به نقل از فارس، سرهنگ “علی‌اکبر شاهرخی” ظهر امروز در اجتماع بزرگ بسیجیان زرند، تفکر بسیجی را برگرفته از اندیشه‌های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری دانست و بصیرت و دشمن‌شناسی را از ویژگی‌های بارز بسیجیان عنوان کرد.

 

shahrokhi

 

وی از مسأله نفوذ به ‌عنوان توطئه پیچیده دشمنان یاد کرد و بیان داشت: مقام معظم رهبری در راستای هشدارهای به‌ موقع بارها خطر نفوذ دشمن را به ‌عنوان یکی اصلی‌ترین راهبردهای دشمن متذکر شده‌اند، لذا بسیجیان همواره در شرایط و زمان خاص، باید بیش از پیش احساس مسئولیت کنند و دشمن را به خوبی بشناسند.

 

شاهرخی با بیان اینکه بسیجیان گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب در تمام صحنه‌های انقلاب حضوری فعال دارند، خاطرنشان کرد: امروز بیش از هر زمان نیازمند بصیرت‌افزایی هستیم و بسیجیان با بصیرت‌افزایی همچنان پشتوانه‌های قوی ولایت فقیه هستند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند، ترویج گفتمان ولایت و روشنگری در جامعه را بسیار با اهمیت دانست و گفت: همه باید در راستای منویات مقام معظم رهبری و روشنگری گام‌های محکم و استواری را برداریم.

 

شاهرخی با اشاره به موضوع برجام بیان داشت: پس از برجام رفت و آمدهایی در کشور انجام شد و مقام معظم رهبری فرمودند که به مذاکرات خوش‌بین نیستم.

 

وی ابراز داشت: دشمان همواره به دنبال نفوذ هستند و تفکر بسیجی تنها راه مقابله با نفوذ دشمنان است، ندای حضرت امام خمینی(ره) باید جهانی شده و هسته‌های مقاومت در سراسر جهان راه‌اندازی شوند.

 

انتهای پیام/