حجت الاسلام ایزدی در یادواره شهدای ده چنار زرند:

در یادواره های شهدا ما باید به دنبال احیا فرهنگ شهادت باشیم

حجت الاسلام ایزدی در یادواره شهدای ده چنار زرند گفت: در یادواره های شهدا ما باید به دنبال احیا فرهنگ شهادت باشیم.     به گزارش صدای زرند، امشب (۱۰ آذرماه) و همزمان با آخرین روز از ماه صفر، یادواره ۶ شهید والامقام روستای روستای ده چنار و ۴ شهید مهمان روستای سلیمان آباد با […]

حجت الاسلام ایزدی در یادواره شهدای ده چنار زرند گفت: در یادواره های شهدا ما باید به دنبال احیا فرهنگ شهادت باشیم.

 

yadvareh-shohada-dehchanar-950910_-7

 

به گزارش صدای زرند، امشب (۱۰ آذرماه) و همزمان با آخرین روز از ماه صفر، یادواره ۶ شهید والامقام روستای روستای ده چنار و ۴ شهید مهمان روستای سلیمان آباد با حضور پرشور مردم شهیدپرور، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و جمعی از مسئولین اجرایی و انتظامی شهرستان زرند در تکیه موسی بن جعفر (ع) روستا ده چنار زرند برگزار شد.

 

حجت السلام “رضا ایزدی” سخنران این جلسه طی سخنانی با بیان ارزش والای شهدا نزد خداوند اظهار داشت: یادواره ها یکی از راههایی است که باعث تذکر و یادآوری فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می شود.

 

ایشان گفت: در یادواره های شهدا ما باید به دنبال احیا فرهنگ شهادت باشیم تا مردم نگاه خود نسبت به شهدا تغییر دهید و بدانند که این افراد مرده هایی عادی نیستند و ارج و منزلتی والا دارند.

 

حجت الاسلام ایزدی اظهار داشت: همانگونه که امیر المومنین (ع) در نهج البلاغه یاران شهید خود را به نیکی یاد می کند و همچنین حضرت امام خمینی (ره) فرمودند: خط شهادت خط سرخ محمد و آل محمد است؛ ما نیز باید بدانیم که شهدا که بالاترین درجه ایثار را به صورت عملی نشان داده اند ارج و منزلی بس بزرگ نزد خداوند داشته اند.

 

وی با بیان اینکه شهدا موانع زیادی را پشت سر گذاشتند تا بتوانند به درجه والای شهادت دست پیدا کنند، افزود: ما همه از خانواده بزرگ شهدا هستیم. همان طور که شهدا پیرو یک قاعد و رهبر بوده اند و به سخنان او جامعه عمل می پوشاندند ما نیز باید به حرف رهبر خود حض ت امام خامنه ای گوش فرا دهیم و همانطور که شهدا بالاترین حد اطاعت از رهبر زمان خود را عملی کردند ما نیز باید به حرف رهبر خودمون گوش کنیم و هر لحظه او یاری خواست به خواست او در لحظه لبیک بگوییم و در صحنه حضور داشته باشیم.

 

لازم به ذکر است که این مراسم با پخش کلیپ از شهدا و خانواده شهدا و نیز برگزاری مراسم عزاداری و ن حه خوانی نیز همراه بود که فضای مجلس را مملو از نور شهدا کرده بود.

 

روستای ده چنار از روستاههای پرجمعیت شهرستان زرند می باشد که در فاصله ۵ کیلومتری آن قرار دارد.

 

انتهای پیام/

 

مطالب مرتبط:

عکس/ یادواره شهدای روستای ده چنار و سلیمان آباد زرند برگزار شد