دکتر محسن بیگی در مراسم تجلیل از رتبه های برتر کنکور زرند:

تفکر و توکل است که موجب سعادت انسان می شود/ شما الگویی برای جامعه هستید

دکتر محسن بیگی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در مراسم تجلیل از رتبه های برتر کنکور زرند گفت: تفکر و توکل است که موجب سعادت انسان می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در مراسم تجلیل از رتبه های برتر کنکور زرند گفت: تفکر و توکل است که موجب سعادت انسان می شود.

rotbebartar-konkor-zarand-950911_-13


به گزارش صدای زرند، دکتر “محمد محسن بیگی” مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در مراسم تجلیل از برترین های کنکور ۹۵ شهرستان زرند با بیان اینکه نگاه مردم و مسئولین در مقایسه با گذشته به آموزش و پرورش تغییر کرده است، افزود: موقعیت ها و جایگاه افراد تغییر می کند و افراد جدید جایگزین افراد قبل می شوند، ولی ما نباید گذشته خود را فراموش کنیم و همیشه باید گذشته خود را ببینیم و به شهر خود و کشور خود تعهد داشته باشیم.

 

وی گفت: قبولی در کنکور و کسب رتبه برتر موجب افتخار خانواده و مسئولین یک شهر است و شما باید بدانید که این موضوع یک منتی است که خداوند بر شماها گذاشته است و باید قدردان آن باشیم.

 

محسن بیگی افزود: برای جبران این منت باید در جهت خدمت به همنوع و خدمت به همشهری و در کل خدمت به بشریت قدم بردارید و باید قدردان افرادی که در این مسیر شما را یاری کردند، باشید.

 

وی گفت: نباید به خود غره شوید و باید بدانید که بعد از این هم اگر همان عوامل گذشته و منت خداوند نباشد حتی ممکن است باعث سقوط شما نیز شود.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان اظهار داشت: فراموش نکنید تنها زمانیکه تفکر و توکل با هم باشند آنوقت است که سعی و تلاش انسان جواب می دهد و شما حتماً با توکل به خدا بوده که به اینجا رسیده اید.

 

وی افزود: تلاش بدون توکل شاید سبب موفقیت شود اما هرگز باعث سعادت انسان نمی شود و با توکل است که تلاش انسان موجب سعادت او می شود.

 

دکتر محسن بیگی همچنین خطاب به رتبه های برتر کنکور اظهار داشت: از این پس نگاه ها به سمت شماهاست و شما الگوهایی برای جامعه خود هستید و سهم شما در هدایت جامعه افزایش یافته است و بسیاری افراد به شما نگاه می کنند تا مسیر خود را انتخاب کند، پس باید بتوانید بهترین باشید.

 

وی در پایان افزود: تلاش کنید و با توکل و تفکر این مسیر پیشرفت را همچنان باز نگه دارید و بدانید که این تازه اول کار شما برای شروع مرحله ای جدید از زندگی شما می باشد.

 

انتهای پیام/

 

مطالب مرتبط: