حجت‌الاسلام ابراهیمی، خطیب نماز جمعه زرند:

حقوق‌های نجومی را نمی‌شود ماست مالی کرد / موضع دولت در نقض برجام توسط دشمن، صبر و سکوت نباشد

حجت‌الاسلام ابراهیمی تصریح کرد: در بحث حقوق‌های نجومی، این همه دزدی شده است، دیگر چقدر می‌خواهند این موضوع را ماست مالی کنند، بحث یکی دو ریال که نیست بلکه بحث میلیارها پول از حق مردم و بیت المال است.

به گزارش صدای زرند، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرند در خطبه‌های نماز سیاسی عبادی جمعه این هفته با اشاره به گوشه‌ای از سفارشات امیرالمومنین (ع) به فرزندش امام حسن (ع)، گفت: بزرگترین و با کرامت‌ترین شرافت خانوادگی، حُسن خلق است و این اخلاق نیکو است که صاحبش را بزرگ می نماید.

 

وی با اشاره به اینکه خوش اخلاقی، آدم را به بهشت می‌برد، افزود: انسان از شکل ظاهری و باطنی تشکیل شده و آنچه که مهم است خُلق و باطن اوست؛ چرا که مردم از آدم خوش منظر و خوش صورت که دارای اخلاق بدی است دوری می‌جویند.

 

ebrahimi_001

 

وی ضمن تبریک فرارسیدن ماه ربیع الاول، اظهار داشت: ما باید در ایام شادی اهل بیت (ع)، مجالس شادی برپا کنیم و شادی حلال را در جامعه افزایش دهیم.

 

حجت‌الاسلام ابراهیمی همچنین سالروز تصویب قانون اساسی در ۱۲ آذر ۵۸ را گرامی داشت و تصریح کرد: قانون اساسی همان فقه شیعه است که توسط فقه‌ها جمع‌آوری شده، بنابراین هیچ کس نمی‌تواند خودش را فراتر از قانون بداند.

 

وی اظهار داشت: بدترین حالت در عدم تبعیت از قانون اساسی این است که نماینده مجلس شورای اسلامی و به عنوان مرد قانونگذار باشی ولی بی‌قانونی کنی، که متاسفانه این موضوع را در بعضی رفتار نمایندگان مجلس مشاهده می‌کنیم.

 

ابراهیمی با نزدیک شدن به ۱۶ آذر روز دانشجو این روز را به دانشجویان تبریک گفت و بیان داشت: بعضی افراد از مراسمات روز دانشجو سوءاستفاده می‌کنند و بجای اینکه در این روز علیه آمریکا و اسرائیل و دشمنان نظام سخنرانی کنند آیند دانشجویان را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی تحریک می‌کنند.

 

وی ادامه داد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند امروز دانش‌آموزان و دانشجویان آماج توطئه‌های دشمن هستند، بنابراین ما باید دانشجویان را انقلابی تربیت کنیم که حافظ و آینده‌ساز نظام و انقلاب باشند.

 

خطیب جمعه زرند در ادامه خطبه‌ها گفت: رهبر معظم انقلاب گفتند اگر تحریم‌های ۱۰ ساله را همچنان تمدید کنند این نقض برجام است و همین گونه نیز شد، اما همچنان سیاست دولتمردان صبر و انتظار است و سکوت کرده‌اند، در حالیکه مردم توقع دارند دولت مواضع خود را مشخص کند.

 

وی بیان کرد: اگر دشمن برجام را نقض کرده باشد ما باید در اولین کار، همکاری یکطرفه‌مان را لغو کنیم و فناوری هسته‌ای را همانطور که در مفاد تفاهم نامه آمده سریعاً راه‌اندازی کنیم.

 

امام جمعه زرند گفت: مردم انتظار دارند دولت منتخبشان کارگشا باشد و آینده‌نگری کند اما دیدیم که دولت در بسیاری موارد با توجه به عدم آینده‌نگری غافلگیر شد.

 

وی ادامه داد: از جمله مواردی که مدیران ما در روزهای اخیر غافلگیر شدن می‌توان به سرگردانی زائران اربعین در مرز بسته شده‌ی مهران، بارش برف سنگین در مازندران و قطع شدن گاز و برق این منطقه و کشته و زخمی شدن تعدادی از زائران امام رضا (ع) در اثر برخورد دو قطار در سمنان اشاره کرد.

 

وی افزود: صرف اینکه مدیری در آن بخش‌ها استعفا دهد مسئله حل نمی‌شود، باید بدانند که مردم از آنها انتظار دارند و باید آینده‌نگری داشته باشند وگرنه به آن‌ها نمی‌شود گفت مدیر!

 

حجت‌الاسلام ابراهیمی تصریح کرد: در بحث حقوق‌های نجومی، این همه دزدی شده است، دیگر چقدر می‌خواهند این موضوع را ماست مالی کنند، بحث یکی دو ریال که نیست بلکه بحث میلیارها پول از حق مردم و بیت المال است.

 

وی اظهار داشت: در بحث صندوق ذخیره فرهنگیان نیز به همین صورت میلیاردها دزدی شده است اما پیگیری صورت نمی‌گیرد، مدیران و دولتی‌ها باید کاری بکنند چرا که مردم به آنها اعتماد کرده‌اند.

 

خطیب جمعه زرند در پایان خطبه‌ها به سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) و آغاز امامت امام زمان (عج) اشاره نمود و بیان داشت: آقای ما و مولای ما یا صاحب الزمان (ع) ما می‌دانیم که تاخیر در ظهورتان از ناآمادگی و کمبودهای ماست، اما ما دعا می‌کنیم شما هم دعا کنید که فرجتان در این عصر و زمان قرار گیرد. ان شاءالله.

 

انتهای پیام/صبح زرند