برهانی‌نژاد رییس شورای اسلامی شهر زرند:

تپه‌های شنی دهزوئیه زرند مناسب‌ترین مکان برای ژئوتوریسم می‌باشد / از تمامی ابزارهای قانونی خود برای حفظ این منطقه استفاده خواهیم کرد

مهدی برهانی‌نژاد متذکر شد: مطمئن هستیم با نگاه ویژه استاندار به توسعه پایدار و توسعه گردشگری دستورات لازم در این زمینه صادر خواهد شد و امیدواریم نهادهای زیربط همچون صنعت معدن تجارت، محیط زیست، منابع طبیعی و فرمانداری همکاری لازم در این زمینه را داشته باشند و مطمناً میراث فرهنگی و گردشگری اولویت کاری خود را به این بخش اختصاص خواهد داد.

در پی پیگیری‌های صدای زرند در مورد برداشت ماسه‌های بادی از منطقه دهزوئیه زرند و با توجه به نگاه مثبت مهدی برهانی‌نژاد رییس شورای اسلامی شهر زرند به این منطقه، صدای زرند گفتگویی با ایشان داشت که ایشان در این باره گفت:‌ متاسفم که دوستان اظهار می‌کنند چون متقاضی فعالیت در زمینه گردشگری در این منطقه وجود نداشته با فروش آن به عنوان معدن شن موافقت گردیده است.

borhani-shora

برهانی‌نژاد اظهار داشت:‌ بنده خود بارها با خانواده به این مناطق رفته‌ام  و واقعاً یک محیط دلچسب مخصوصاً در ۶ ماه دوم سال در طول روز برای تفریح می‌باشد.

 

وی گفت: شورای اسلامی شهر زرند با اتکا به توانمندی پرسنل سخت‌کوش شهرداری و شهردار خوش‌فکر آمادگی این امر را دارد که این منطقه را تبدیل به محیط تفریحی ورزشی نماید.

 

رییس شورای شهر زرند بیان داشت: ضمنا درخواستی در این زمینه را آماده کرده که در مراسم افتتاح پلاتو به استاندار ارائه نمودم تا این مسیر مهیا شود.

 

ایشان متذکر شد: مطمئن هستیم با نگاه ویژه استاندار به توسعه پایدار و توسعه گردشگری دستورات لازم در این زمینه صادر خواهد شد و امیدواریم نهادهای زیربط همچون صنعت معدن تجارت، محیط زیست، منابع طبیعی و فرمانداری همکاری لازم در این زمینه را داشته باشند و مطمناً میراث فرهنگی و گردشگری اولویت کاری خود را به این بخش اختصاص خواهد داد.

 

برهانی‌نژاد همچنین گفت:‌ اعضای شورای اسلامی شهر زرند بر اساس شرح وظایف قانونی خود برای حفظ این منطقه منحصر به فرد از تمامی ابزارهای قانونی خود استفاده خواهند کرد.

 

borhani_tapehayesheni_sz24sd01 borhani_tapehayesheni_sz24sd02

 

انتهای پیام/