دکتر امیری نماینده مردم شهرستان های زرند و کوهبنان در مجلس:

شهرستان زرند نیازمند پیوست فرهنگی و صنعتی است/ احداث سالن سینما در زرند

دکتر امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس با اشاره به اینکه شهرستان زرند در حال تبدیل شدن به یک قطب صنعتی در استان است، گفت: این شهرستان نیازمند پیوست فرهنگی و صنعتی است.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس با اشاره به اینکه شهرستان زرند در حال تبدیل شدن به یک قطب صنعتی در استان است، گفت: این شهرستان نیازمند پیوست فرهنگی و صنعتی است.

 

amiri-namayandeh

 

به گزارش صدای زرند، دکتر “حسین امیری” نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس صبح امروز ۱۳ آذرماه در مراسم افتتاح پلاتوی نمایش شهر زرند، اظهار داشت: شهرستان زرند در حال تبدیل شدن به قطب صنعتی است.

 

وی با اشاره به اینکه نگاه توسعه‌ای در این شهرستان وجود دارد و همه مسئولان برای توسعه زرند وحدت‌نظر دارند، گفت: تبدیل شدن یک منطقه کشاورزی به صنعتی نیازمند پیوست فرهنگی است.

 

امیری با بیان اینکه خواستار تجهیز پلاتونمایش و احداث سینما در زرند هستیم، تصریح کرد: تالار نمایش زرند تنها تالار ساخته شده در استان کرمان است که باید برای تجهیز آن کمک کنیم.

 

وی با اشاره به زلزله ویرانگر سال ۸۳ در شهرستان زرند یادآور شد: به همین دلیل افسردگی در شهرستان ایجاد شد که نیازمند انجام فعالیت‌های فرهنگی در جهت افزایش روحیه شادابی و نشاط در بین مردم هستیم.

 

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اختصاص ۲۰ میلیارد ریال برای تجهیز ساختمان بیمارستان جدید زرند تاکید کرد: با توجه به ساختار درمانی شهرستان، باید بیمارستان جدید به خوبی حفظ شود.

 

رییس مجمع مایندگان استان کرمان با اشاره به خسارات وارد شده به بیمارستان سینا زرند در زلزله اخیر افزود: بازسازی و مقاوم سازی منازل مسکونی، مراکز عمومی و بیمارستان ها نیاز امروز شهرستان زرند است.

 

در این مراسم “احمد محمدی” شهردار زرند نیز با اشاره به اینکه پروژه احداث پلاتوی (تماشاخانه) زرند در کمتر از ۶ ماه به بهره‌برداری رسید، گفت: ۱۵۰ میلیون تومان برای احداث این پلاتو هزینه شده‌است و با توافقات صورت گرفته با اداره کل ارشاد اسلامی استان مقرر گردید هزینه ۲۰۰ میلیون تومانی برای تجهیز سینما و پلاتو این شهر اختصاص یابد.

 

alizadeh-ershad

 

“محمدرضا علیزاده” مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان نیز گفت: پلاتوهای شهرهای رفسنجان و سیرجان نیز ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند.

 

وی افزود: تجهیز این سه پلاتو در حال انجام است.

 

وی تصریح کرد: سه سالن سینمایی استان در شهرهای زرند، سیرجان و انار ساخته می شود.

 

اهدای نقاشی پسر رییس شورای اسلامی شهر زرند به استاندار کرمان یکی از حواشی این مراسم بود.

 

به گزارش صدای زرند، پلاتو نمایش (تماشاخانه شهر) با متراژ ۲۸۰ متر مربع آماده شده و شامل سالن نمایش، اتاق گریم اقایان و خانم ها، سالن انتظار، گیشه فروش بلیط و اتاق فرمان نور و صدا بوده و باظرفیت صندلی ثابت ۱۰۷ عدد می باشد، همچنین کلنگ زنی بوستان هنرمندان مجاور پلاتو با متراژ ۲۸۰۰ متر مربع در راستای طرح های اقتصاد مقاومتی و طرح های مشارکتی فرهنگی در سفر امروز استاندار به شهرستان زرند صورت گرفت.

 

انتهای پیام/