گلشنی مدیرعامل واگن سازی زرند:

واگن‌های تولیدی زرند بهتر از واردات چینی هستند

مدیرعامل کارخانجات واگن سازی پلور سبز زرند در حاشیه در بازدید استاندار کرمان از این کارخانجات، با اشاره به واردات واگن از چین گفت: واگدن های تولیدی این کارخانه از واگن های چینی ارزان تر و با کیفیت بهتر هستند.

مدیرعامل کارخانجات واگن سازی پلور سبز زرند با اشاره به واردات واگن از چین گفت: واگدن های تولیدی این کارخانه از واگن های چینی ارزان تر و با کیفیت بهتر هستند.

bazdid-vakonsazi-1

به گزارش صدای زرند، “مجتبی گلشنی” صبح امروز ۱۳ آذرماه در بازدید استاندار کرمان از کارخانجات واگن سازی زرند اظهار کرد: ۱۰۰۰ میلیارد تومان ارزش قرار دادهای این کارخانه بوده و میانگین تولید ماهانه آن در سال گذشته دو دستگاه واگن بوده است.

 

مدیر عامل شرکت پلور سبز (واگن سازی زرند) با اشاره به میانگین تولید سالیانه این کارخانه افزود: میانگین تولید در سال جاری از ۷ دستگاه به ۲۴ دستگاه افزایش یافته است.

 

وی خاطر نشان کرد: وضعیت مالی این کارخانه در این دولت بهبود یافته و سال های ۹۳ تا ۹۵ سال های سود دهی این شرکت بوده است.

 

مجتبی گلشنی افزود: کل سفارشات این کارخانه ۱۹۲ دستگاه بوده که تا کنون ۴۸ دستگاه تحویل داده شده است.

 

مدیر عامل شرکت پلور سبز با اشاره به واردات واگن گفت: قیمت واگن های این کارخانه ۷۵۰ هزار یورو بوده و با کیفیت تر و ارزان تر از واگن های وارداتی است.

 

رزم حسینی استاندار کرمان در ادامه به همراه جمعی از مسوولان استان و شهرستان، از بخش های مختلف کارخانجات واگن سازی زرند بازدید کرد.

 

انتهای پیام/