استاندار کرمان در در مراسم افتتاحیه پروژه گازرسانی به منطقه جرجافک زرند:

فعالیت‌های اقتصادی در استان کرمان باید مانع مهاجرت روستائیان به شهر شود‌

رزم‌حسینی استاندار کرمان در مراسم افتتاحیه پروژه گازرسانی به منطقه جرجافک زرند، با اشاره به اینکه ایجاد خدمات زیربنایی در روستاها برای جلوگیری از مهاجرت روستائیان انجام شده‌ است، گفت: فعالیت‌های اقتصادی باید مانع مهاجرت روستائیان به شهر شود.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه ایجاد خدمات زیربنایی در روستاها برای جلوگیری از مهاجرت روستائیان انجام شده‌ است، گفت: فعالیت‌های اقتصادی باید مانع مهاجرت روستائیان به شهر شود.

ostandarkerman-razmhoseeni-2

به گزارش صدای زرند، “علیرضا رزم‌حسینی” ظهر امروز ۱۳ آذرماه در مراسم افتتاحیه پروژه گازرسانی به منطقه جرجافک شهرستان زرند اظهار داشت: در حال حاضر همه روستاها و شهرهای استان کرمان از تلفن ثابت برخوردارند.

 

استاندار کرمان با بیان اینکه ۱۷۴ هزار دانشجو در استان کرمان در حال تحصیل هستند، افزود: ۱۱۰ مرکز دانشگاهی در استان کرمان خدمات تحصیلی را ارائه می‌دهند.

 

وی = از تشکیل شورای اقتصاد مقاومتی مساجد شهر و روستا خبر داد و افزود: کاربری مسجد فقط برگزاری نماز نیست، بلکه فرهنگ و اقتصاد هم هست.

 

رزم‌حسینی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی آمده تا اقتصاد خانواده‌ها تقویت شود خاطرنشان کرد: هر خانواده باید نسبت به مسئله اقتصاد مقاومتی خود را مسئول بداند.

 

وی با اشاره به پایلوت اقتصاد مقاومتی بودن استان کرمان در سطح کشور گفت: اقدامات خوبی در راستای مردمی‌کردن اقتصاد در استان در حال انجام است.

 

استاندار کرمانکرده تا با همراهی مردم برای معاش و اقتصاد هر منطقه در مساجد به گفت و شنود بنشیند.

 

وی با بیان اینکه خدمات زیربنایی ایجاد شده تا روستائیان مهاجرت نکنند، افزود: نباید اینگونه باشد که روستا خانه دوم شود بلکه باید با اقتصاد مقاومتی برگشت‌پذیری به روستاها تقویت شود.

 

رزم‌حسینی با اشاره به اینکه ۶۰ روستا در قلعه گنج صندوق‌های خرد روستایی تشکیل دادند، تصریح کرد: دهیاران باید نسبت به این موضوع اهمیت داده و احساس مسئولیت کنند.

 

وی با بیان اینکه هر خانه باید به یک کارخانه تبدیل شود، گفت: بودجه دولت بسیار پائین است و با این بودجه کم نمی‌توان همه خواسته‌های مردم اگر چه به حق هم هست، برآورده کرد.

 

استاندار کرمان با اشاره به اینکه از نعمت‌های خدادادی باید بهترین بهره را برد، افزود: استفاده بی‌رویه از نعمت‌های خدادادی نسل آینده را دچار چالش می‌کند.

 

وی اقتصاد و فرهنگ را دو حلقه زنجیر از هم جداشدنی دانست و گفت: همه باید در برابر اقتصاد مقاومتی احساس مسئولیت کنند و علمای دین باید فرهنگ اقتصاد مقاومتی را ترویج دهند.

 

رزم حسینی با اشاره به ترکیب مسئولین شهرستان زرند (فرماندار، نماینده مجلس و امام جمعه) در اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی، گفت: این ترکیب موجب شده تا آینده درخشانی در انتظار این شهرستان باشد و این شهرستان به سمت صنعتی شدن پیش رود.

 

به گزارش صدای زرند، در سفر امروز استاندار کرمان به زرند پروژه گاز رسانی به ۲۴ روستای بادیز، بناوند، پیشکش، تزرج، جرجافک، شاهکین، حسین آباد، حسین آباد جدید، داورونوئیه، درخیز، ده شعیب۲، ده یعقوب، دهنوهرزنگ، زارکوئیه، سبلوئیه، سرتخت، سرمور، عبدل آباد، ندانموئیه، هنگوئیه، کشکوئیه، اسفند وهرزنگ، ده بهرام خان با اعتباری بالغ بر ۱۴.۵ میلیارد تومان و ۲۵ کیلومتر خط تغذیه فولادی با نصب ۱۴۰۰ انشعاب برای حدود ۱۰۳۵ خانوار گاز رسانی به بهره برداری رسید.

 

انتهای پیام/