فرماندار زرند در مراسم گازرسانی به مجموعه 24 روستای زرند خبر داد:

کارخانه فولاد شهرستان زرند نیمه نخست سال ۹۶ به بهره برداری می رسد

خنجری فرماندار زرند در مراسم گازرسانی به مجموعه ۲۴ روستای زرند، گفت: کارخانه فولاد شهرستان زرند در نیمه اول سال آینده به بهره برداری می رسد و برای حدود ۲ هزار نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد خواهد کرد.

خنجری در مراسم گازرسانی به مجموعه ۲۴ روستای زرند، گفت: کارخانه فولاد شهرستان زرند در نیمه اول سال آینده به بهره برداری می رسد و برای حدود ۲ هزار نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد خواهد کرد.

 

khanjeri-farmandar

 

به گزارش صدای زرند، “حبیب الله خنجری” فرماندار زرند ظهر امروز ۱۳ آذرماه در مراسم گازرسانی به مجموعه ۲۴ روستای زرند، از بهره مند شدن ۱۳۲ خانواده روستایی در منطقه جرجافک از نعمت گاز با بهره برداری از این طرح خبر داد و گفت: همزمان با بهره برداری از این طرح، گازرسانی برای یک هزار خانوار مجموعه روستاهای جرجافک آغاز می شود.

 

وی با اشاره به بیان اینکه شهرستان زرند از خدمات دولت تدبیر و امید در بخش های کشاورزی، صنعت و گردشگری برخوردار شده است، افزود: کارخانه فولاد شهرستان زرند در نیمه اول سال آینده به بهره برداری می رسد و برای حدود ۲ هزار نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد خواهد کرد.

 

خنجری با اشاره به اصلاح چند نقطه حادثه خیز در شهرستان طی سال های گذشته، یادآورشد: با اصلاح نقاط حادثه خیز شمال استان از جمله گردنه ده علیرضا، خوشبختانه شاهد هیچ حادثه جاده ای در چند ماه اخیر نبودیم.

 

وی با اشاره به وجود بزرگ ترین نیروگاه خورشیدی کشور در زرند اظهار کرد: با احداث این نیروگاه، چهار کیلومتر مسیر روشنایی خورشیدی در زرند ایجاد شد.

 

خنجری اظهار کرد: روستاهای سیریز، جرجافک و یزدان آباد در سال جاری از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره مند شده اند.

 

وی گفت: در حوزه اقتصاد مقاومتی نیز کارهای بسیار خوبی در شهرستان زرند انجام و در روستای جرجافک خانه بوم گردی راه اندازی شده است.

 

فرماندار زرند خاطرنشان کرد: طی هفته آینده نشست اقتصاد مقاومتی شهرستان برگزار و شناسنامه روستای جرجافک شامل جمعیت، تعداد افراد بیکار، کارمند و سایر اطلاعات به استاندار ارائه می شود.

 

انتهای پیام/