طی پیامی;

پیام تبریک فرماندار زرند به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو

فرماندار زرند، در پیامی سالگرد حماسه ۱۶آذر، روز دانشجو را به همه ی دانشگاهیان متعهد و آزاداندیش کشور به خصوص دانشجویان عزیز شهرستان شهیدپرور زرند تبریک گفت.

“حبیب الله خنجری” فرماندار زرند، در پیامی سالگرد حماسه ۱۶آذر، روز دانشجو را به همه ی دانشگاهیان متعهد و آزاداندیش کشور به خصوص دانشجویان عزیز شهرستان شهیدپرور زرند تبریک گفت.

Khanjari_SZ564s

به گزارش صدای زرند، در متن این پیام آمده است:

 

بسمه تعالی

۱۶ آذر که در تقویم افتخارات ایران اسلامی روز دانشجو نامگذاری شده است نقطه اوج ایستادگی و فداکاری دانشجویانی است که نقش ممتازی درتاریخ پرفراز و نشیب معاصر کشورمان داشته اند.

در ۱۶ آذر ۱۳۳۲ دانشجویان آزادیخواه و پیشتاز در دانشگاه تهران با اعتراض شجاعانه خود مخالفت مردم ایران نسبت به دیکتاتوری رژیم حاکم که سرمست از باده پیروزی پس از کودتای ننگین ۲۸مرداد بود را ابراز و با شهادت سه تن از دانشجویان قهرمان پرچم مقاومت و آزادیخواهی را در دانشگاههای سراسر ایران به اهتزاز درآوردند.

شهیدانی که با آگاهی، بصیرت و ایمان به رشد و تعالی کشور بر استقلال و آزادی این سرزمین مُهر تأیید زدند و با اقتدا به مولا و سرورمان امام حسین (ع) به همگان آموختند که تا پای جان در مقابله با ظلم و ستم ایستاده و تن به ذلت و خواری نسپاریم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی شهیدان جاوید ۱۶ آذر ۱۳۳۲ و همه ی شهیدان دانشجویی که در راه استقلال و آزادی میهن اسلامی ایران جان خویش را تقدیم کرده اند، این روز تاریخی را به همه ی دانشگاهیان متعهد و آزاداندیش کشور بخصوص دانشجویان عزیز شهرستان شهیدپرور زرند که برای پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی نقش سازنده و تأثیر گذاری را ایفا می نمایند، صمیمانه تبریک عرض نمایم.

امیدوارم با تلاش، جدّیت و همت والای شما عزیزان وهمچنین حمایت های دولت تدبیر و امید، شاهد جهش چشمگیر در حوزه های مختلف برای رسیدن به افق های درخشان ایران اسلامی باشیم.

از خداوند متعال توفیقات روزافزون و سلامت و سرزندگی را برایتان خواستارم.

 

انتهای پیام/