زرند شهری برای کودکان:

کودکان در زرند دیده می‌شوند/نخستین هم‌نشینی خانواده‌های “کودکی در ایران”

نخستین هم‌نشینی خانواده‌های “کودکی در ایران” با همت موسسه هم نوا (پروزه زرند شهری برای کودکان) و با حضور کودکان و خانواده‌های زرندی و مسئولین این شهر در محل مجموعه رفاهی فرهنگیان زرند برگزار شد.

به گزارش صدای زرند، ترقی‌جاه مدیر عامل موسسه هم نوا در این مراسم با تشکر از مسئولین و خانواده‌های حاضر در این هم‌نشینی بیان داشت: فعالیت‌های کاری کودکان و نحوه زندگی آن‌ها تاثیر زیادی بر زندگی و آینده آن‌ها دارد.

 

وی گفت: تمام طرح‌هایی که ما در زرند چه به صورت ساده و چه به صورت گسترده در بخش‌های مختلف انجام داده‌ایم برای این است که بتوانیم هرچه بیشتر نزدیک بشویم به “زرند شهری برای کودک”.

 

zarand shahri barayekodakan 951017

 

حبیب‌الله خنجری فرماندار زرند نیز در این مراسم با تبریک ایام ماه ربیع الاول و تشکر از موسسه هم‌نوا که چندسالی در شهرستان زرند در حوزه کودک فعالیت دارند، گفت: نیاز جامعه این است که همه خانواده‌ها دنبال خوشبختی فرزند خود باشند که هم موجب آبرو برای خانواده و هم این فرزند آینده‌ساز کوشور خواهد بود و خوشبختانه موسسه هم‌نوا چندین برنامه و جشنواره در این زمینه بر اساس نیاز و فرهنگ شهرستان زرند در این شهر برگزار کردند.

 

وی گفت:‌ همه ما باید همکاری کنیم و تلاش کنیم تا این موسسه بتواند به فعالیت خود ادامه دهد تا بتوانیم آینده کودکان خود را پیشرفت دهیم و خوشبختانه ارگان‌ها و بخش‌های مختلف در شهرستان زرند همکاری خوبی با این موسسه داشته‌اند تا این لحظه و مردم هم با حضور فعال در برنامه‌های این موسسه می‌توانند موجب دلگرمی آنان شوند که ان شاالله در آینده نزدیک فرزندان موثری در جامعه داشته باشیم.

 

مهندس احمد محمدی شهردار زرند نیز در این جلسه با خیرمقدم به حاضرین و مهمانان حاضر در جلسه گفت: اگر بخواهم از بهترین خاطراتم بگویم، بهترین خاطره من این بود که جناب آقای دکتر عسکری مجری طرح مطالعه کودکی در ایران که در ان مراسم هم حضور دارند در یک برنامه‌ای که در خدمت ایشان بودم به من گفت که کودک درونم بیدار است.

 

شهردار زرند با ابراز علاقه خود در مورد فعالیت در زمینه کارهای کودک گفت: شهرداری زرند تلاش‌هایی در این زمینه انجام داده است که از آن جمله پارک دوستدار کودک است که امکانات متعددی از بازی تا امکانات آموزش و تفریحی دارد که محیطی مناسب برای کودکان می‌باشد.

 

وی با اشاره به افتتاح «تماشاخانه شهر» در چند روز گذشته گفت: ما حاضرین ساختمان‌های خالی که داریم با کمال میل در اختیار خدمت به کودکان بذاریم و در حال کار روی بازسازی و نوسازی ساختمان سینما ذوب‌آهن هستیم که بتوانیم این سینما را که نیاز شهرستان در بخش‌های مختلف است را هرچه زودتر راه‌اندازی کنیم.

 

در این مراسم همچنین با مدیریت مبتکرانه و هوشمندانه مسئولین موسسه هم‌نوا برنامه‌های شاد و آموزشی مناسبی با کنار هم بودن مسئولین و خانواده‌ها و کودکان برگزار شد که جوی بسیار شاد ایجاد کرد.