با حضور مدیرکل بهزیستی استان کرمان:

کلنگ بوستان ویژه معلولین در زرند به زمین زده شد

طی مراسمی با حضور صادق زاده مدیر کل بهزیستی استان کرمان، خنجری فرماندار زرند، جمعی از مسئولین اداره کل بهزیستی کرمان و برخی مسولین اجرایی شهرستان، کلنگ پارک ویژه معلولین در زرند به زمین زده شد.

به گزارش صدای زرند، مهندس “احمد محمدی” شهردار زرند در این مراسم ضمن تقدیر از فعالیت های صادق زاده مدیر کل بهزیستی استان از ارائه طرح ها و برنامه های شهرداری ویژه معلولین خبر داد و گفت: خدمت به معلولین و افرادی که از ناتوانی جسمی برخوردار هستند را برای خود یک وظیفه و دستور می دانیم .

 

وی گفت: به جرات می توان گفت که شهر زرند دارای کمبودها و کاستی هائی زیادی در زمینه معلولین می باشد و ما وظیفه داریم با اولویت بندی امکانات و طرح های شهری مکانهای ویژه این عزیزان را ساماندهی و اجرائی نمائیم.

 

شهردار زرند به مهمترین دلایل احداث این پارک در حاشیه بلوار ۱۵خرداد اشاره کرد و افزود: راه دسترسی آسان به معبر اصلی ،وجود در مرکزیت شهر ،آماده بودن اکثر زیرساختهای این مجموعه ،نزدیک بودن با ایستگاه خط واحد شهری و قرار گرفتن در مجاوت مرکز تجاری ،درمانی، از دلایل انتخاب این مکان برای احداث این پارک می باشد.

 

وی ایجاد محوطه بازی، نصب وسائل تندرستی ویژه معلولین، کف پوش و احداث مکان های مناسب جهت استراحت را از مهمترین قسمت های این پارک دانست و افزود:این پارک در فضائی به مساحت ۴۰۰متر مربع آماده و به بهربرداری خواهد رسید و ما امیدواریم بتوانیم بخش کوچکی از نیازهای افراد ناتوان جامعه را با این امر کاهش دهیم.

 

محمدی افزود: امیدواریم با مشارکت این اداره و شهرداری زرند ظرف چند ماه آینده شاهد افتتاح این مجموعه باشیم .

 

kolang behzisti

مهدی برهانی نژاد رئیس شورای شهر زرند نیز در این مراسم از آمادگی شورای شهر در راستای فرهنگ سازی، مناسب سازی فضاهای شهری برای آموزش و پیشگیری از آسیب های اجتماعی خبر داد و گفت: یکی از اهداف ساخت این پارک دسترسی آسان معلولین به فضاهای سبز و همچنین حضور موثر در جامعه و بین شهروندان می باشد.

 

رئیس شورای شهر زرند از توجه ویژه مدیر کل بهزیستی استان کرمان قدردانی و اظهار امیدواری کرد بتوانیم با توجه به فعالیتهای خود در مجموعه شهری خدمات قابل قبولی را به شهروندان ارائه دهیم .

 

صادق زاده مدیر کل بهزیستی استان کرمان نیز در این مراسم اظهار امیدواری کرد با راه اندازی این مجموعه شاهد حضور بیش از بیش معلولین در سطح شهر و جامعه باشیم.

 

مدیر کل بهزیستی استان کرمان گفت:یکی از مهمترین برنامه های شهری که باید شهرداری ها و شورای شهر به آن اهمیت بدهند مناسب سازی محیط ویژه معلولین است که این قشر از جامعه بتواند به آسان به فضا ها و امکانات شهری دسترسی پیدا کند.

 

صادق زاده افزود: توجه به معلولین در شهر زرند به خوبی انجام می گیرد و امیدواریم در آینده ای نزدیک شاهد بهربرداری و افتتاح این مجموعه تفریحی باشیم.