در منطقه کیانشهر کوهبنان برگزار شد

هشتمین یادواره شهدای شرکت زغال‌سنگ کرمان

هشتمین یادواره سرداران و ۱۳۰ شهید سرافراز شرکت معادن زغال‌سنگ کرمان با حضور مسئولان، خانواده‌های معزز شهیدان، جانبازان و ایثارگران کیانشهر کوهبنان برگزار شد.

هشتمین یادواره سرداران و ۱۳۰ شهید سرافراز شرکت معادن زغال‌سنگ استان کرمان در مسجد‌ جامع کیانشهر (پابدانا) برگزار شد.

 

به گزارش صدای زرند بنا به گزارش روابط عمومی شرکت معادن زغالسنگ، هشتمین یادواره سرداران و ۱۳۰ شهید سرافراز شرکت معادن زغال‌سنگ کرمان با حضور مسئولان، خانواده‌های معزز شهیدان، جانبازان و ایثارگران برگزار شد.

 

مهندس فلاح مدیرعامل شرکت معادن زغالسنگ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس شرکت معادن زغالسنگ، استان کرمان و مدافعان حرم؛ یاد ده‌ها نفر از کارگران سختکوش معادن زغالسنگ را که در راه توسعه اقتصادی استان و کشور جان خود را در معادن از دست داده اند را گرامی داشت.

 

وی خاطر نشان کرد: تکریم از مقام شامخ شهدا برای ما وظیفه است و شهیدان که با تاسی از سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) درس وفاداری، ایثار، از خودگذشتگی، شجاعت و شهامت آموختند و در راه دفاع از ارزش های ناب محمدی غیرتمندانه جانفشانی کردند و حماسه‌ای جاوید آفریدند و تا ابد نام پرافتخارشان در تاریخ با عزت باقی خواهد ماند.

 

محمدرضا مهدلو فرماندار کوهبنان در ادامه افزود: شهدا بدون هیچ‌گونه چشم‌داشتی از تمام هستی خویش گذشتند و جان خویش را در طبق اخلاص نهادند تا اسلام و انقلاب، ولایت و رهبری حفظ شوند که البته کارگران معادن زغال‌سنگ نیز از جمله کسانی بودند که هم در بحث حمایت‌های مالی در پشت جبهه و هم انجام کارهای عمرانی در محل استقرار لشکر ۴۱ ثارالله و حضور در مناطق جنگی اقدامات خوبی انجام دادند و در این راستا ۱۳۰ شهید را تقدیم کردند.

 

وی اظهار داشت: امروز هم کارگران معادن زغال‌سنگ باید به فرمان رهبر فرزانه و متفکر انقلاب در سالی که مزین به اقتصاد ملی اقدام و عمل شده است با جان و دل پاسخ دهند و در اعماق درونی زمین با افزایش تولید زمینه فعالیت بیشتر صنایع جانبی زغال‌سنگ را رقم بزنند.

 

SZ SZ52201 SZ SZ52202 SZ SZ52203 SZ SZ52204 SZ SZ52205 SZ SZ52206

 

انتهای پیام/